Weerwolven

[I]Hoi allemaal,

Ik ben hier al een hele lang tijd niet geweest, en velen zullen mij dan ook niet kennen. Maar ik zou het leuk vinden als jullie mijn berichtje even door willen lezen!

Ik speel sinds kort met een aantal vriendinnen en meiden die ik via internet ken, Weerwolven van Wakkerdam. Dit doen we online, via een forum. We zijn op dit moment met slechts 10meiden ofzo, en daarom zijn we op zoek naar meer actievelingen.

Zijn er hier meiden die het spel kennen en mee willen spelen?
Of ken je het spel niet maar wil je het leren?

Je kunt je nu vrijblijvend aanmelden, we zijn momenteel bezig met ronde 2 dus die en ronde 1 kun je teruglezen om evt inspiratie op te doen voor de volgende ronde, mocht je meteen mee willen spelen.

De link is: http://weerwolven.freeforums.org/index.php

Mijn nickname is Paddington en ik zal de volgende ronde leiden. Je kunt dus meteen in het diepe springen als je het nog niet kent, dan kan ik je altijd helpen.

Voor vragen wil ik je ook naar ons forum doorverwijzen, want ik ga geheid vergeten hier te kijken.

Ps: dit is niet bedoeld als reclame, gewoon om te kijken of er hier ook nog meiden zijn die zin hebben in een leuk spelletje!! En je hoeft niet elke ronde mee te doen, je mag best een keertje de stemronde overslaan, dus het is echt vrijblijvend!

Ik hoop jullie allemaal te zien bij het weerwolven!

Groetjes, Y/Paddington.

Dit spel vind ik in het echt vet leuk om te doen! Maar zo online lijkt me niet echt wat :stuck_out_tongue:

Het grappige is dat het veeeel tactischer wordt. Je kunt namelijk met je mede-wolven gewoon praten, ipv wijzen als je het irl doet. En als burger (en wolf) moet je dus op een andere manier medespelers ervan overtuigen op iemand te stemmen, je moet goed lezen wat mensen schrijven en op basis daarvan proberen te argumenteren!

Haha, dat spel heb ik al lang niet meer gedaan. Ik hou echt van dat spel, maar ook mij lijkt het niet echt wat via het internet. :confused:

Ik snap dat jullie dat allemaal zeggen, ik had die gedachte eerst ook! Maar toch zou ik blijven zeggen, neem vooral even een kijkje! Het enige is dat je het wolven-overleg-board niet kunt zien, daar vinden juist de tactische besprekingen plaats :p.