Weer verliefd ?

Een jaar geleden ongeveer heb ik oogcontact met een jongen gehad, ik kreeg hem toen niet meer uit m’n hoofd en ik werd hopeloos verliefd op hem… Ik wist toen bijna zeker dat hij ook op mij verliefd was, omdat we altijd oogcontact hadden en we letten een soortje op elkaar ofzo, moeilijk om uit te leggen… Na drie kwart jaar ofzo ging het een beetje over maar hij bleef nog steeds speciaal voor me. Ik heb dus even voor de duidelijkheid nooit wat met hem gehad omdat we eigenlijk heel simpel gewoon allebei niet durfden, ik denk hij ook niet :wink: . Nu is het schooljaar weer begonnen en hij heb precies hetzelfde rooster als mij dus ik zie hem wel elke dag in het fietsenhok enzo… Ik begin weer veel meer op hem te letten enzo en ik ben bang dat ik weer verliefd wordt… Ik wil dit echt niet omdat ik er vorig schooljaar gewoon een soort depressief van was ofzo. Nu is eigenlijk m’n vraag heeft iemand tips of misschien ook zo’n soort gelijk verhaal?
Dankjewel alvast xx

Ehm, waarom werd je er precies depressief van? Want dat klinkt niet zo goed.

Dit.
+ Kende je 'm wel echt, of was het een soort van langeafstandscrush? Want zo klinkt het nu een beetje. Ik zou gewoon met hem praten en zo, dan kom je er vanzelf achter of je hem leuk vind of niet. Sowieso je niet tegen je gevoel afzetten, dan ga je hem alleen maar leuker vinden!

Het is niet zo erg als dat het klinkt… Het is meer dat ik er gewoon gek van werd dat ik zo verliefd was