Weer solliciteren na ontslag nemen?!

Hi meiden,

Ik ben een tijdje (1 contract) werkzaam geweest bij de Etos en had het hier super naar mijn zin. Ze wilden me nog een contact aanbieden maar door persoonlijke omstandigheden was ik even niet in staat om te werken en heb toen na het eind van mijn eerste contract ontslag genomen. Nu heb ik daar enorm spijt van. Is het denk je mogelijk om nog eens te solliciteren wanneer ze weer mensen zoeken of is dit niet mogelijk? Wat denken jullie , ik hoor het graag :wink: x

Ik zou sowieso opnieuw een poging wagen! Je weet maar nooit. Als ze nog niet weten dat het om persoonlijke redenen ging, kun je dat altijd nog vermelden. Dat begrijpen ze vast wel.

Ja als je toen een goede reden had en ze dat weten zou ik het inderdaad opnieuw proberen. Ik zou het doen door even langs de winkel te gaan.

Ik zou het gewoon proberen. Je had denk ik wel een goede reden zoals je al zei en als ze verder gewoon tevreden over je waren, zou ik het zeker nog eens proberen.

Doen! Ik denk dat ze jou sneller weer zullen aannemen omdat je dan niet geheel nieuw bent.

Sowieso doen! Ik heb dit in het verleden ook eens gedaan, kon toen gelijk terug komen, zonder te solliciteren of iets dergelijks!

Ik zou het gewoon doen als ik jou was! Als ze tevreden over je waren en ze zoeken toevallig iemand, nemen ze je graag weer waarschijnlijk! Je kunt inderdaad uitleggen dat je toen vanwege persoonlijke redenen niet in staat was te werken, dan begrijpen ze het vast. Als jij het daar naar je zin had en spijt hebt, zou ik het sowieso proberen!

Top! Thanks voor de leuke feedback allemaal! hier heb ik wat aan :wink: ga het proberen! X

Gewoon proberen! Als het goed is kennen ze je nog en als je beviel zal je misschien wel meer kans hebben om aangenomen te worden, ook omdat je daar alles al kent.