Nou, ik weet dus niet meer wat ik moet doen, dus zou graag jullie meningen willen horen!
Ik ben dus verhuisd naar mijn vader en naar een andere school en ik denk erover om weer terug naar mijn oude school te gaan.
Ik ben naar een nieuwe school gegaan omdat ik op mijn oude school geen wiskunde A met natuurkunde en aardrijkskunde kon doen, en ik ben niet goed in wiskunde B (ook niet in natuurkunde). Daarnaast deed ik dat jaar te weinig voor mijn gevoel, had ik te weinig stof opgenomen en ook vanwege psychische problemen en een rottige thuissituatie dus ik besloot om vrijwillig een jaar over te doen, al had ik twee verliespunten, voor wiskunde B en natuurkunde.
Nu zit ik dus op een andere school, waar ik net 1 à 2 vriendinnen heb gemaakt, mijn meeste vrienden zitten dus op mijn oude school. Ik voel me dus niet thuis op mijn nieuwe school, haal lagere punten omdat ze hier alleen met toetsweken werken (waar ik dus slecht in ben). En hier moet ik misschien havo gaan doen, terwijl ik beter kan, en ook betere punten haalde.
Ik denk dus erover na om volgend jaar weer naar mijn oude school te gaan, officieel was ik over! Ik wil dan wel wiskunde A met aardrijkskunde gaan doen, maar ik moet dan zorgen dat ik weer voldoende voor school doe en zorgen voor een betere thuissituatie. En dat het psychisch beter met mij gaat.
Wat vinden jullie?