weer iemand die zn ex niet kan vergete.

Oke ik voel me vandaag heeeeeelll depressed ofzo. Het is nu echt al 4 maanden uit ofzo. na een relatie van 1,5 jaar waar we elkaar echt elke dag zagen, ik was zoo gehecht aan hem hij was alles voor me. totdat hij het op een dag uitmaakte.

k heb echt verschrikkelijke tijd achter me rug 1e maand alleen maar janken 2e maand ook. 3e en 4e maand ging al stuk beter. alleen het vervelende hier allemaal van is . is dat ik ELKEE DAG aan hem denk. elke dag. ik droom echt 5x per week over hem. Ik mis hem gewoon te erg dat het elke dag zeer doet. en nee ik kan hem niet terug krijgen want hij voelde minder voor mij, daarom maakte hij het ook uit.

k heb echt het gevoel dat ik gek ga worden ofzo. ik ga super veel uit en spreek af met vriendinnen. alleen gisteravond zag ik hem weer met uitgaan, entoen was hij zo dronken we hebbe gepraat en daarna gebeurde er iets ruzie met zn ouders dus door de drank moest hij hele tijd janken ) hihi) dus wie was er voor hem? ik als enigste, net als vroeger. ik steunde hem de hele nacht terwijl hij zat te janken enzo en hield zn hand vast en knufflde hem en ik begon zelf ook te janken. toen kwam zn vader eraan met de auto die ruzie kreeg met hem. en bracht hem en mij naar huis.

k heb net met hem gebeld en alles gaat weer perfect met hem natuurlijk en hij gaat weer lekker door met zn leven. terwijl ik hier een beetje sneu zit te janken.

Bah wat moet ik hier nou mee? Hoelang gaat dit wel niet duren vooordat ik over hem heenben. Ik hoor andere mensen die er al na 2 week overheen zijn, of 1 maand… maar dit is egt veschrikkelijk. Ik heb hem trouwns verwijderd van alles hoor. ik ben gewoon bang, omdat ik me alleen voel en hem mis… ik heb het gevoel dat ik niet zonder hem kan en dat maakt me bang…

Vraag hem anders waarom hij het uitmaakte, kan voor een hele verheldering zorgen.

Kop op, je maakt het leven zo veel te zwaar voor jezelf. Er komen nog zat leuke jongens op je pad, laat het verleden een beetje los. Ik snap dat het moeilijk is, maar je doet het voorkomen alsof hij de enige leuke jongen op de hele wereld is en dat is hij duidelijk niet, anders maakt hij het niet uit met jou. Je verdient wat beters, wat leukers. En richt je niet zo op de liefde, een vriendje hebben is heus niet altijd nodig. Ik heb 13 jaar lang zonder gedaan en dat ging me prima af. :slightly_smiling_face:

Waarom steun je hem als het niet goed gaat met hem? Het is toch uit? Waarom doe je je zelf pijn. Uiteindelijk is het toch uit tussen jullie. Ik begrijp echt niet dat je dan voor hem ‘‘klaar staat’’. Okal ben je der altijd voor hem. Hij is er niet meer voor jou!!!

Ik weet niet hoe je hem moet ‘‘vergeten’’ maar door elke dag aan hem te denken lijkt me ook zo vermoeind! Hoop voor je dat je goed voor je zelf zorgt. Want door te huilen kom je ook niet ver, en je krijgt hem sowieso niet terug. Het is heerlijk weer buiten. Pak je fiets zet je oordopjes in en ga lekker genieten.

Ga lekker flirten je haren los gooien. de strand in met vriendinnen. Lekker zonnen. Be kind to yourself! Hou eerst van je zelf. Dan van andereN!

oh geloof mij ik weet ook dat het niet goed is alleen k probeer het zo erg heh alleen weetje wat het ook is hij woont egt 30 seconden lopen van me huis af, we hebben dezelfde vrienden en komen op dezelfde plekken. dus verwijdere van msn & alles is makkelijk gedaan. alleen de rest niet.

Ik was gewoon in de relatie veels te afhankelijk van hem en dat maakt het zo moeilijk.

hoi, las je verhaal kon mezelf er goed in vinden…
ik had precies het zelfde 2.5 jaar een vriend en toen ging het uit, gewoon om een domme ruzie, kwam er echt niet overheen deed natuurlijk van wel, maar ik dacht echt elke dag aan hem, kon elke dag wel huilen… maar je moet je eens bedenken is hij het wel waard? ik bedoel als hij jou naar zo’n lange tijd ineens kan missen is er toch iets niet goed? ik ging ook uit had een leuke zomer leerden een andere jongen kennen… maar toch dacht ik nog aan hem, mischien moeten jullie idd eens praten er is vast iets waar je niets van weet, of hij verbergt iets… ik heb in die tussentijd weer met hem gepraat en het is nu weer goed tussen ons, want ook hij dacht nog aan mij terwijl die een nieuwe vriendin had ect. als je zeker weet dat het goed zat tussen jullie en jullie waren elke dag samen, dan is er meer aan de hand. ik ‘denk’ dat ook hij jou nog niet is vergeten als die steun bij jou zoekt, en zelf HUILT in jou bijzijn, een jongen huilt niet snel niet zomaar, en al helemaal niet waar een meisje bij is… dus ik neem aan dat hij zich nog op zijn gemak voelt bij jou… probeer hem eens in een goed gesprek te krijgen… mischien komt er meer uit dan alleen ’ ik voelden niets meer voor je’ xxxx succes en als het niets word… geloof me je komt erover heen! wie niet de ware is zijn je tranen niet waard, believe me

Jaa klopt maar het is ook zo we voelen ons nogsteeds op ons gemak als we bij elkaar zijn net als toen en ik heb ook het gevoel dat hij zichzelf voor de gek houd omdat als ik in de buurt ben kan hij zich nooit beheersen en moet hij me aanrake of flirten weetikveul. ik ga er alleen niet opin en doe alsof het me nix interessert. Ik weet waarom hij het uit heeft gemaakt. omdat hij zoveel aandacht van andere meisjes kreeg, vlak voordat hij het uitmaakte las ik ook rare berichtjes in zijn inbox die hij naar andere meisjes zat te sturen ): Hij krijgt gewoon zoveel aandacht, hij vond dat hij minder voor mij voelde, en als je dan zoveel van andere aandacht krijgt nou… dan is het welmakkelijk voor hem .

hmm… komt me bekent voor, serieus aandacht van andere meisjes enzo, maar toch nog om aandacht vragen bij jou, hij heeft dus nog wel een oogje op je? dat is duidelijk, en als die zich bij jou op zijn gemak voelt moet hij er zowieso nog achter komen dat die je nodig heeft. toen het uit was tussen mij en ‘nu weer’ mijn vriend, kreeg hij ook heel veel aandacht etc… maar toen we elkaar daarna weer tegenkwamen kwam die er eigenlijk achter dat hij wel mij wou… mischien moet je hem een tijdje ontwijken? proberen iig ik zag al dat je 30sec van hem af woont, ik weet dat je jezelf heel graag wilt laten zien enzo als hij ergens is, maar probeer zo min mogelijk aandacht te geven ( wat je al deed zag ik ) dat is echt het beste. maar zoals ik aan joun ervaringen zie, voelt die nog wel wat voor je, maar vind die de aandacht leuk… dat zijn dus echt jongens he!! maar elke jongen draait bij en in elke relatie draaien de rollen om, dus wacht totdat die joun aandacht zoekt… en als het ooit weer wat word… verwijder dan alle site’s die jullie hebben, hyves/facebook/twitter, geloof me! dan loopt je relatie veeeel beter, ik en mijn vriend hebben nu alles verwijdert, en het loopt prima we missen niks en we hebben geen gezeur omdat ‘iemand aandacht krijgt’ via sites… ik kan mezelf er echt in vinden, en mijn gevoel hierbij is dat die echt nog niet over je heen is, maar ook niet klaar is voor een relatie omdat die van aandacht houd, ik denk zelf dat die er nog wel achter komt wat die heeft weggegooit :wink: zo zijn jongens nu eenmaal…

Hoe lang het duurt is voor iedereen verschillend. Bij mij heeft het al twee keer een jaar geduurd en het waren allebei personen waar ik zelfs nooit wat mee gehad heb.

Het enige wat je zeker niet mag gaan doen is je gaan frustreren over het feit dat het lang duurt. Niet doen. Er komt sowieso een eind aan.

@treacherous
Alles wat jij zegt dat klopt ook en iedereen zegt het ook van mijn vrienden hij heeft ook gevoelens nog voor mij en dat geeft hij soms ook toe, naja dat zie ik, gister zijdie nog ja: na al die tijd kan ik je nogsteeds niet weerstaan, en: ik mis het zoenen met jou blabla ik zei: ja jammr dat dat nooit meer gaat gebeuren:P Kijk ik ga er echt niet op in hoor hij heeft mijn hart gebroken ik gun het hem niet om hem te laten zien hoe gebroken ik eigenlijk ben en hoe erg ik hem mis, want als ik wel tegen hem zou zeggen van jaa ik mis je ik wil je terug, dan sta ik voor lul weetje want hij neemt me echt niet terug dan.

Maar toen het ook uit ging zag je ook gelijk op zn hyves bepaalde krabbels naar meisjes en naar hem , toen wist ik gelijk al hier klopt gewoon iets niet weetje. En ik ontwijk hem zoveel mogelijk. Hij vind gewoon de aandacht leuk van andere meisjes.

Na 4 maanden is het normaal dat je nog aan 'm denkt. Blijf doen wat je nu doet, het gaat tijd vragen om over hem heen te raken.

Ik heb dus hetzelfde meegemaakt. Na bijna 2 jaar maakte hij het vlak na een fantastisch weekend uit met de reden dat ik de afgelopen tijd steeds me irritant gedroeg & dat hij dacht dat onze interesses niet hetzelfde waren. Toen hebben we beide goedgepraat, het kwam door m’n examens & dat tweede bleek gewoon niet te kloppen. We zouden er sterker door worden zei ie. Periode erna zagen we elkaar weinig, omdat hij tentamenweken had en hij per se over moest. Dus ondanks dat ik alle tijd had toch verstandig niet teveel afgesproken. Precies voordat ik 3 weken op vakantie zou gaan kwam hij naar mij en wilde ie het weer uitmaken. Ik natuurlijk geflipt en uiteindelijk gaf hij toe dat hij toch wilde blijven en wilde ie zelfs blijven slapen. Ik toonde geen initiatief, bleef apart liggen enz maar hijw ilde dat ik bij hem kwam en de rest je weet wel… Hij nam initiatief. Toen allerlaatste dag voor vakantie samen bij hem geweest en wilde hij ook nog vanalles maar ik was ‘helaas’ ongesteld. Toen kwam ik terug van 3 weken vakantie en oke zijn smsjes waren niet heel erg verliefd toen ik op vakantie was, maar das ook logisch als het even niet lekker heeft gelopen. Alleen de laatste week hebben we een week lang geen contact gehad. Toen ik terug kwam bleek dat gebeurd was waar ik bang voor was, hij had een feest gegeven voor vrienden en daar had ie met z’n ex gezoend, onder invloed van drank sowieso. Hij reageerde kortaf en had eigenlijk geen tijd om met me te praten en wilde alleen maar z’n spullen terug, reageerde alsof het hem niks kon schelen of ik in z’n leven bleef of niet. De dag erna wilde ik met ‘haar’ erover praten aangezien ze ook een vriendin van me is en werd hij helemaal kwaad. Er klopt gewoon iets niet. Zijn gevoel voor mij kan niet opeens uit z’n hoofd gestoten zjin nadat we zoveel dingen hebben meegemaakt. Plus de dingen die hij eerst vervelend aan mij vond waren er nu allang niet meer, dus eigenlijk was er totaal niks mis behalve dat hij in een kutperiode zat vanwege z’n school en we weinig tijd hadden om af te spreken.
Ik vind het dus maar vreemd… Het is zo makkelijk om je ogen tijdens een feest op iemand anders te richten in plaats van te vechten. We hebben niet eens de kans gehad elkaar nog één keer echt te zien. Plus die laatste dagen deden we het dus gewoon en zei ie nog dat ie van me hield. Al die tijd was ik zijn redder in z’n leven en degene die 'm tot het laatst moest steunen.
Dus ik vraag me af, is zij een soort rebound? Omdat hij gewoon geen zin heeft om over alles na te denken. Want eigenlijk weet ie nooit echt iets te zeggen op mijn ‘theorie’ over ons ‘einde’.

^idd, meisje ik weet hoe je je voelt maar toch moet je sterk zijn en het loslaten :frowning_face:

Tijd heelt alle wonden
het contact verbreken met hem, ook.

Het is al vijf jaar uit met mijn ex en nog steeds gaat er geen week voorbij dat ik niet aan hem denk :’).
Probeer het los te laten, jij bent niet meer degene die zijn problemen op moet lossen en trap er niet in als hij je wilt versieren… Ga het leuk hebben zonder hem, dan kom je er vanzelf achter dat je hem helemaal niet nodig hebt. (hoe moeilijk het ook is…)

Het is nu bijna 7 of 8 maanden uit met mijn ex. Ik had meer dan 2 jaar met hem. Ik weet precies hoe je je voelt. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk of denk aan wat er gebeurd is. Maar tijd heelt alle wonden. Ik ben nog heel goed bevriend gebleven met hem omdat we gewoon nog heel veel van elkaar hielden. Ik denk dat je het best leuke dingen kan doen met vriendinnen , als het nodig is bij hun uithuilen en er proberen niet teveel aan te denken. Dat heeft bij mij ook best wel geholpen.
succes !

Oh wat erg voor je, echt sterkte meid. Ik ken dat gevoel, het is echt shit.
Als je nog verheldering nodig hebt of nog iets erover wilt zeggen tegen hem, spreek met hem af en zeg het, dat lucht op. En misschien dat je daarna gewoon verder kan gaan, anders blijf je er nog langer denken. Als je alleen met hem wilt afspreken om hem te zien, zodat hij je terugneemt; niet doen.
Het is OF praten en verdergaan OF nu verdergaan.
Het is nu misschien kut, maar denk eens over een jaar, of twee, drie, vier. Het komt goed, echt!