Oke ik voel me vandaag heeeeeelll depressed ofzo. Het is nu echt al 4 maanden uit ofzo. na een relatie van 1,5 jaar waar we elkaar echt elke dag zagen, ik was zoo gehecht aan hem hij was alles voor me. totdat hij het op een dag uitmaakte.
k heb echt verschrikkelijke tijd achter me rug 1e maand alleen maar janken 2e maand ook. 3e en 4e maand ging al stuk beter. alleen het vervelende hier allemaal van is . is dat ik ELKEE DAG aan hem denk. elke dag. ik droom echt 5x per week over hem. Ik mis hem gewoon te erg dat het elke dag zeer doet. en nee ik kan hem niet terug krijgen want hij voelde minder voor mij, daarom maakte hij het ook uit.
k heb echt het gevoel dat ik gek ga worden ofzo. ik ga super veel uit en spreek af met vriendinnen. alleen gisteravond zag ik hem weer met uitgaan, entoen was hij zo dronken we hebbe gepraat en daarna gebeurde er iets ruzie met zn ouders dus door de drank moest hij hele tijd janken ) hihi) dus wie was er voor hem? ik als enigste, net als vroeger. ik steunde hem de hele nacht terwijl hij zat te janken enzo en hield zn hand vast en knufflde hem en ik begon zelf ook te janken. toen kwam zn vader eraan met de auto die ruzie kreeg met hem. en bracht hem en mij naar huis.
k heb net met hem gebeld en alles gaat weer perfect met hem natuurlijk en hij gaat weer lekker door met zn leven. terwijl ik hier een beetje sneu zit te janken.
Bah wat moet ik hier nou mee? Hoelang gaat dit wel niet duren vooordat ik over hem heenben. Ik hoor andere mensen die er al na 2 week overheen zijn, of 1 maand… maar dit is egt veschrikkelijk. Ik heb hem trouwns verwijderd van alles hoor. ik ben gewoon bang, omdat ik me alleen voel en hem mis… ik heb het gevoel dat ik niet zonder hem kan en dat maakt me bang…