Weer het initiatief nemen?

Hallo allemaal,

Ik ben een beetje bezig (stom woord) met een jongen en we hebben een paar dagen geleden afgesproken. Het was super leuk en hij vroeg aan mij wat ik er van vond, dus ik dit ook gezegd natuurlijk. Hij vertelde mij het ook leuk gevonden te hebben, maar nu doet hij via whatsapp super kortaf. We praatten eerst non-stop dag in dag uit en nu is dit een beetje verwaterd. Hij begint wel het gesprek maar het is niet zoals eerst, dan negeert hij me dan reageert hij kortaf. Ik heb hem toen gevraagd of hij het echt leuk vond, daar antwoordde hij op van jaa hoezo?. Toch krijg ik voor mijn gevoel een beetje mixed signals mee.

Vorige keer dat we afspraken kwam meer van mijn kant en aangezien hij best verlegen is denk ik dat het weer van mijn kant moet komen… Maar kom ik nu niet opdringerig over als ik ga vragen om een tweede date?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

xxxx

Wie weet is die druk? Of heeft even geen zin om te reageren. Je zou het altijd nog een keer kunnen proberen.

Ik heb het gevraagd, alleen het berichtje is nog niet afgeleverd. Ik ben zo nieuwsgierig naar wat hij gaat antwoorden en wat hij nog echt van me vind :flushed: