Weer gevoelens voor mijn ex.

Hey,
Ik heb een probleem, ik begin weer gevoelens te krijgen voor mijn ex. Wat moet ik doen het negeren of …?
Het is heel raar gelopen tussen ons we hadden 4 maanden wat met elkaar hij was ook mijn allereerste vriend. Ik was net een paar maanden 16, we vonden elkaar al een tijdje leuk enz. Uiteindelijk kregen we wat met elkaar, maar naar 4 maanden was ik er wel een beetje klaar mee, ieder weekend afspreken, hangen op de bank met zijn 2en. We werden een beetje saai en daar kwam dan nog boven op dat ik nog niet helemaal klaar was voor een relatie. Ik heb er dus na 4 maanden ook een punt achter gezet. Hij was er kapot van, dagenlang heeft hij op twitter gezet dat hij me miste en alles. Sinds een paar maanden zie ik hem weer (hij zit bij de zelfde sportclub als mijn broertje). Nu zijn ze met de sportclub afgelopen weekend een weekendje weg geweest. Mijn ouders gingen mee aangezien mijn moeder soort coach is en mijn vader mee ging voor begeleiding. Ik besloot om ook maar mee te gaan, gewoon een lekker weekendje strand. Maar in dat weekend liep hij de hele tijd met me te flirten. Mijn schoonheid moest gezien worden, ik had een prachtig lichaam gekregen en ga zo maar door. Ook waren we flink aan het ouwehoeren met zijn 2en, hij wilde me in zee gooien etc. In dit weekend ben ik er dus achter gekomen dat we het nog steeds leuk kunnen hebben enz. Ik begin nu dus weer gevoelens voor hem te krijgen, maar ik denk niet dat hij mij nog leuk vind of weer. Wat moet ik doen

Je kan het altijd proberen. Misschien vindt hij je toch weer leuk! Stuur hem een berichtje dat je weer gevoelens voor hem hebt en vraag of hij het ziet zitten om het nog een keer te proberen samen.

Ik zou het gewoon proberen als ik jou was, je hebt toch niets te verliezen? Als hij met jou zit te flirten heeft hij vast ook nog wel gevoel voor jou.

Jij hebt weer gevoelens voor hem, dus waag het erop.
Als je het niet face-to-face durft te zeggen,
sms hem dan iets van;
‘Ik heb een grote fout gemaakt. Zullen we het opnieuw proberen?’
Of iets subtieler:
‘Heb je zin om zaterdag iets leuks te gaan doen? Die nieuwe film lijkt me te gek.’

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties! Zondag is er op de sport club van mijn broertje iets leuks te doen en daar ga ik dan samen met hem heen, hij is er ook dus ik zal een poging wagen!

xx