Wéér een poedervraag

ja ik weet het, er zijn al heel veel poedervragen maar ik kan mijn antwoord nergens vinden.

Mijn vraagje is ik zoek ene poeder, een lichte, die goed blijven zitten, en goed dekt :slightly_smiling_face: Ik heb dan een wat huid die gauw rood word -deels door puistjes deels door gewoon huid zelf- en dat wil ik dus graag weghebben. Heb al foundation gebruikt maar ben er mee gestopt omdat mijn huid -nogerger- naar de knoppen ging. Iemand ideeen? Of weet iemand een goede poeder?

ik vind zelf poeder erg lastig te vinden. overal zitten glitters in. ik heb er 1 van de etos nu… zonder glitters!! en ik vind hem super! (denk niet dat het veel uitmaakt of je poeder of foundation gebruikt, ik bedoel… je huid naar de knoppen helpen doe je met beide wel denk ik).

Ik zou gewoon even bij de kruidvat, etos, DA blablalba kijken. en dan gewoon testen. maar ik weet niet of je het wel moet wegwerken? want het word er echt niet beter van.

ik heb het compactpoeder van Catrice en ik vind het heel goed, mn huid word er super zacht van

misschien moet je bepaalde creme (bijvoorbeeld eucerin anti redness dacht ik) gaan gebruiken tegen rode plekjes en dan gewoon een minerale foundation of vloeibare
zoals maybelline mouse gedoe, the body shop minerale foundation;)

Ik heb er een van Sephora huismerk. Die werkt erg goed vind ik.

die mineral compact powder van catrice is idd supergoed, ik gebruik het gwn als foundation ;o dekt supergoed

ik heb zelf een van maybelline minerals foundation… da poederspul dus… maar je hebt ze ook van andere merke zoals L’oreal enzo gwn ff kijke welke jij fijn vind ik heb alleen da die van essence bevoorbeeld nie echt goed vind maar eigen mening

L’oreal True Match Minerals!
Niet goedkoop maar hij is goed en je doet er lang mee :slightly_smiling_face:
Neem een minerale poeder, dekt goed!

Everyday Minerals, love it!

Bij mij gaat het op mn voorhoofd altijd schilferen ECHT ZOO IRRIEE.
Ik heb de compact powder van catrice…
Iemand tipsss?
X

Ik denk dat je mss het best begint met iets te doen aan je huid, en daar in investeert. Want een ongave of onzuivere huid zal er nooit helemaal gaaf uitzien met makeup, of er mss wel zo uitzien, maar er zeker niet op vooruit gaan door er vanalles op te smeren…
Ik spreek uit ervaring;) Verder vind ik minerale makeup erg goed, het is beter voor je huid dan andere makeup maar ook tegen roodheid!
goodluck!

Minerale foundation?

hoe vinden jullie die van L’Oreal Paris ; true match minerals compact powder?
Dekt die goed? En ziet ie er natuurlijk uit?
xxx

Ik heb een poeder van L’Oreal Paris. True Match. En ik vind hem heel fijn werken. Vind dat mijn huid daarna ook heel zacht aanvoelt.

minerale foundation van Maybelinne ofzo voor 15 euro
schijnt goed te zijn voor je huid

oke mineraal poeder enzo is altijd goed voor je huid.

Hij is 15,99 (geheh pietje precies xD).
Zou ie goed dekken??

ik wil die minerale foundation ook wel gehe maarik weet dus ook niet of die goed is =/

Heheh… Okeee, WIJ willen graag weten of de minerale foundation van Maybelline goed dekt, niet te poederig is, geen pannenkoekenhoofd geeft, er wel natuurlijk uit ziet… ehmm vergeet ik nog wat? XD