weer contact

Hoi allemaal,

een hele tijd geleden vond ik een jongen leuk die ik met carnaval heb leren kennen en we werden hele goede vrienden. Zoals verwacht begon ik hem leuk te vinden en hij vond mij ook wel leuk, maar niet leuke genoeg voor een relatie. Ook speelde er mee dat hij het erg druk met school heeft/had.
We deden altijd meer dan normale vrienden deden, maar toen school weer begon hebben we maanden lang geen contact meer gehad waardoor ik uiteindelijk over hem heen ben gekomen.
Nou was ik afgelopen week op een verjaardag van een vriend van me en hij was daar ook.
Ik ben best wel “geliefd” onder de jongens dus de aandacht werd teveel en hij beschermde me de hele tijd en daarna heb ik de hele avond bij hem op schoot gelegen.
De volgende avond was ik weer met hem aan het appen, maar daarna heeft hij niks meer gezegd. Ik zie hem ook niet zo heel vaak vandaar dat we appen, maar dan eindigd het gesprek zonder gedag te zeggen en dan praat hij gewoon niet meer.

Ik weet echt niet wat hij hiermee bedoelt
Hij heeft het natuurlijk steeds erg druk, maar hij komt wel de hele tijd online
soms heb ik het idee dat hij me gewoon gebruikt.
Weten jullie misschien wat hij hiermee bedoelt of is het onbewust? (ik snap dat jullie niet weten hoe hij erover denkt maar misschien heeft een van jullie iets soortgelijks gehad)
ps sorry voor het redelijk lange bericht

Ja daar heb je een punt, maar het is best een lullig verhaal want op die verjaardag zaten we in de tuin waar maar 1 bank stond en wij waren met 12 (mijn vriendin en ik enigen meiden) dus ging ik bij hem zitten omdat hij de enige is die ik vertrouw op dat gebied :wink: klinkt beetje vaag maarja

Had die teveel gedronken? Want dan geven jongens soms ook nog weleens de verkeerde indruk… (uit eigen ervaring)