Weer contact. Hoe kan ik dit nu t beste aanpakken?

Hallo iedereen.

Toen ik even geleden ben ingestort toen ik iemand wilde zeggen wat ik voelde heb ik tot gisteren geen contact gehad.

Gistermiddag toch maar weer een appje gestuurd. Kreeg gisteravond berichtje terug. Gelukkig niet boos. Echt een pak van mijn hart. En ca een uur bijna non stop zitten appen.

Nu weet ik dat er maandag een sollicitatie aankomt voor hem. Echter vergeten te vragen hoe laat. Zou zich dit weekend voorbereiden.

Zou het to much zijn om vandaag te vragen hoe t met voorbereiden gaat? Of liever dit morgen vragen met ook de vraag van hoe laat is t maandag? Of dit allemaal niet doen en maandag berichtje sturen met veel succes?

Snap niet echt veel van je verhaal. Misschien kun je een beetje duidelijker zijn?

Ik zou gewoon een berichtje sturen. Kan niks mis gaan, toch!

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/it-gets-scary-when-i-start-care.-help-316878.msg276679296.html#msg276679296

Dit is mijn vorige topic.

Ik heb dus nu weer contact sinds gisteravond.

maar ik vraag me af of het te opdringerig overkomt om nu of morgen wat te sturen. Of gewoon maandag wat sturen in de trant van veel succes met je sollicitatie, maar ik weet dus niet hoe laat die is. Zou t lullig vinden om dat om 12 uur nog eens te sturen terwijl sollicitatie bijvoorbeeld al om 10 uur is…

Gewoon zondag avond sturen.

“Succes morgen met je sollicitatie”

Tadaaa ben je gewoon beleefd en niet te opdringerig. Dan kijken of er een gesprek gaat lopen en dan eventueel vragen hoelaat die sollicitatie is. Dan kan je altijd maandag nog een berichtje sturen