weer contact hebben met je ex?

heee,

ik heb ongeveer een half jaar met een jongen iets serieus gehad. nu is t ongeveer 5 maanden geleden dat t uit is gegaan. Dit is op een heel erg negatieve manier gebeurd … alleen maar ruzieën

Maar … een paar weken terug kreeg ik een berichtje van hem. ‘hij mist me en wiilt weer contact hebben.’-said by him.
nou weet ik niet of ik dat moet doen, omdat ik elke keer weer aan die ruzie’s denk …
maar nu ik met hem praat, begin ik hem ook weer te missen… het was mn eerste serieuze relatie dus ik vergeet hem ook niet zomaar …

jullie tips wat ik moet doen ?

dankjee, oxoxx.

Vind je hem nog leuk of niet?

hii,
ehm… nee dat niet, maar als ik met m praatte voelde het wel weer goed…
maar toch denk ik aan het kuteinde tussen ons, maar we hebben alle twee
het gevoel alsof t nog niet klaar is zegmaar …

complicatedd !

Ja snap ik. Maar ik heb geen ervaring hier mee! Sorry! Succes ermee!

In eerste instantie zou ik zeggen: Een ex is niet voor niets je ex, het is uit om een reden en je kan beter geen contact hebben met exen waarbij het op een rottige manier is uitgegaan.

Maar als je ex alleen vrienden wil zijn of het nog eens uit wil praten, kan je het misschien eventjes aankijken.

hee,
als eerst bedankt voor je reactie ! :slightly_smiling_face:

het is uitgegaan omdat ik veel shit had met mn ouders. (lang, moeilijk verhaal)
maar dat veranderde mijzelf zegmaar, dus ik wou even een ‘break’ om mezelf
weer te zijn. hij nam dit heel verkeerd op, en dacht dat het allemaal aan hem lag…

ik weet niet zeker wat hij wilt, of die alleen maar weer wilt praten of ook af wil spreken en het weer proberen om samen te zijn…

xox

Bedankt! xo

^ In dat geval zou je wel weer eens kunnen proberen om met hem te praten en te kijken hoe het zit. Misschien is het wel beter om het dan nog eens een keertje uit te praten?

Dit herken ik deels wel…