weer contact hebben met je ex?

heee,

ik heb ongeveer een half jaar met een jongen iets serieus gehad. nu is t ongeveer 5 maanden geleden dat t uit is gegaan. Dit is op een heel erg negatieve manier gebeurd … alleen maar ruzieën

Maar … een paar weken terug kreeg ik een berichtje van hem. ‘hij mist me en wiilt weer contact hebben.’-said by him.
nou weet ik niet of ik dat moet doen, omdat ik elke keer weer aan die ruzie’s denk …
maar nu ik met hem praat, begin ik hem ook weer te missen… het was mn eerste serieuze relatie dus ik vergeet hem ook niet zomaar …

jullie tips wat ik moet doen ?

dankjee, oxoxx.

Vind je hem nog leuk of niet?

hii,
ehm… nee dat niet, maar als ik met m praatte voelde het wel weer goed…
maar toch denk ik aan het kuteinde tussen ons, maar we hebben alle twee
het gevoel alsof t nog niet klaar is zegmaar …

complicatedd !

Ja snap ik. Maar ik heb geen ervaring hier mee! Sorry! Succes ermee!

In eerste instantie zou ik zeggen: Een ex is niet voor niets je ex, het is uit om een reden en je kan beter geen contact hebben met exen waarbij het op een rottige manier is uitgegaan.

Maar als je ex alleen vrienden wil zijn of het nog eens uit wil praten, kan je het misschien eventjes aankijken.

hee,
als eerst bedankt voor je reactie ! :slightly_smiling_face:

het is uitgegaan omdat ik veel shit had met mn ouders. (lang, moeilijk verhaal)
maar dat veranderde mijzelf zegmaar, dus ik wou even een ‘break’ om mezelf
weer te zijn. hij nam dit heel verkeerd op, en dacht dat het allemaal aan hem lag…

ik weet niet zeker wat hij wilt, of die alleen maar weer wilt praten of ook af wil spreken en het weer proberen om samen te zijn…

xox

Bedankt! xo

^ In dat geval zou je wel weer eens kunnen proberen om met hem te praten en te kijken hoe het zit. Misschien is het wel beter om het dan nog eens een keertje uit te praten?

Dit herken ik deels wel…

Te lezen aan wat hij heeft gezegd denk ik dat hij wel weer iets wilt… Om dit zeker te weten kan je natuurlijk vragen wat zijn bedoeling is.

Aangezien je zegt dat je hem niet meer leuk vindt ga ik ervan uit dat je niks met hem wil beginnen en ik denk dat dat op dit moment ook nog niet zo’n goed idee zou zijn aangezien je nog erg aan de ruzies moet denken. Alles uitpraten kan natuurlijk nooit kwaad!

Trouwens nog een vraagje mis je hem, mis je de tijd of gewoon een vriendje?

Ik heb een relatie van 11 maanden achter de rug, en dit is nu ruim 9 maanden geleden uitgegaan. Wij zijn uit elkaar gegaan omdat we een tegenslag kregen op gebied van school/studie, en dit had een grote impact op onze relatie. Wij kregen veel ruzie hierdoor en de sfeer werd er niet beter van. Mijn ex heeft daarom een punt achter onze relatie gezet. Ik was het er toen niet mee eens, en vond dat we er goed uit konden komen met de juiste gesprekken. Nu 9 maanden later praat ik alweer 2 a 3 maanden met mijn ex en we willen elkaar terug, maar omdat wij beide binnenkort op vakantie gaan hebben wij zoiets van, we kijken wel als wij terug zijn van vakantie. Veder raad ik je gewoon aan om goed na te denken, mis je hem, jullie tijden samen of wil je gewoon een vriend. Ik weet van mijzelf dat ik hem mis, en dat ik mijn leuke tijden met mijn ex mis. Dit is heel belangrijk, en vraag je ook af of het voor jou goed is om weer aan hem te beginnen en/of te gaan proberen samen.

Jou geluk staat bovenop, en niet een relatie nemen om hem blij te maken, maar doe het om jezelf gelukkig en blij te maken!

[b]Doe waar jij je het prettigst bij voelt?
als ik mijn ex zie, denk ik weer aan hoe verliefd ik was en alles.
maarja, ik denk niet dat ik je hier heel erg mee kan helpen,
maar waarom niet? nooit geschoten altijd mis :slightly_smiling_face:
GoodLuck

En Greetz…[/b]

ik weet uit ervaring dat dat niet handig is. ik weet niet hoe koppig hij is en hoe goed hij naar je luisterde, maar mensen veranderen niet snel dus ik denk dat je dan eerst weer de lust naar elkaar hebt etc en dan weer ruzie krijgt. of je moet hem echt missen en ook echt denken dat het weer goed komt en hij veranderd is.

Het is niet omdat hij zegt dat hij je mist dat hij je direct terugwilt. Mijn ex mist me ook maar dat is gewoon omdat we toch heel wat gedeeld hebben met elkaar en ja, dan mis je elkaar wel eens hé (:
Contact met je ex is niks mis mee maar pas ermee op want voor je het weet verwacht jij weer een relatie terwijl hij gewoon af en toe eens contact wil.

Je begon hem pas te missen toen hij dat smsje stuurde of niet?
Dus je vind het lief en begint erover te denken, maar eigenlijk was je al lang over hem heen. Ik zou er dus niet aan beginnen.
Maar dat is mijn persoonlijke kijk en advies.

ik mis de tijden met hem.
we waren echt super vaak bij elkaar, en toen stopte dat opeens. kwam best hard aan. maar mis hem de laatste weken weer heel erg, en weet niet waar dat door komt …

bedankt voor je reactie ! dit helpt me xo

ja … hm, klopt deels wel. maar ik miste hem daarvoor ook al, het was alleen dat ik toen die gevoelens weg drukten en het mezelf niet toeliet …

xo

Als jullie allebei het gevoel hebben dat het nog niet ‘klaar’ is, dan is dat waarschijnlijk ook zo. Goed met elkaar bespreken wat je van elkaar verwacht en hoe jullie graag willen dat de relatie er in de toekomst eruit gaat zien lijkt me verstandig. Als jullie allebei op ongeveer hetzelfde uitkomen, zou ik zeggen: doen! Een relatie blijft geven en nemen :slightly_smiling_face:

Ik herken dit zo erg.
Mijn ex stuurde me laatst ook zoiets, en ik praat nu wel gewoon met hem en heb hem ook weer 2 x gezien en gewoon gepraat.
Maar heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik het gewoon echt niet meer zie zitten om een relatie met hem te hebben.
Hij zei ook nog dat ie het niet fijn vond dat ik zei dat ik van hem hield, hij zo; dat is wel lief, maar dat hoeft niet…

Maarja, kijk het gewoon even aan inderdaad en praat met elkaar :slightly_smiling_face: