Weer appen na twee maanden?

Ik heb hier wel eens over gepost in een ander topic, maar ik wou toch graag jullie mening weten.

Ik heb rond de kerst ongeveer twee weken met een jongen geappt. We zijn in contact gekomen via tinder. Het was steeds super gezellig, maar hij appte eigenlijk nooit uit zichzelf, dus ik had een keer gevraagd of hij het niet vervelend vond dat ik steeds appte. Het antwoord daarop was dat hij het juist leuk vond, maar dat hij eigenlijk nooit een gesprek begint.

Nu ‘mis’ ik hem eigenlijk best wel. Ik denk soms aan hem terwijl we maar twee weken hebben gepraat en het is tenslotte al twee maanden geleden.

Vinden jullie dat ik hem weer kan appen of zou dat raar zijn? Ik zit echt te twijfelen namelijk. En als jullie zouden appen, hoe zouden jullie dan beginnen?

Gewoon doen! En ik zou het simpel houden, gewoon “heee, hoe is het met je? lang niet gesproken!”
Dan merk je wel aan zijn reactie of hij nog wil appen of niet.

Als je wil kun je het inderdaad gewoon doen. Ik snap dat het spannend is. En misschien reageert hij niet zoals je hoopt. Maar je hebt niks te verliezen :slightly_smiling_face:

Oke ik ga hem gewoon appen deze week. Thanks voor jullie antwoord <3. Ik zou wel laten weten wat zijn reactie is :’’)