weekendjes weg

Héla,er zijn al veel topics over cadeaus voor je vriend. maar nergens vind ik iets leuks dat je samen kunt doen dat je een jaar samen bent. in Juli ben ik en mijn vriend een jaar samen. nu wou ik hem een dagje of weekendje weg geven, ik denk dat dat fijner is dan een cadeautje te geven, niet ? maar wat vinden jullie een leuk idee als weekendje of dagje weg ? Ik ben nog maar 16 en mijn vriend 17. en ik denk dat je pas +18jaar in een hotel binnen mag.
groetjes x

hoezo denkt iedereen dat je 18 moet zijn voor een hotel te boeken?

Bij de meeste hotels is het gewoon vanaf 16 jaar dus je kunt gewoon boeken.
Je kunt hem ook meenemen uiteten of een dagje naar een pretpark of strand ofzo.

volgens mij mag je al eerder een hotel binnen maar ik weet het niet zeker kijk mischien is op www.vakantieveilingen.nl dan kan je ook bijv. naar een pretpark als jullie dat leuk vinden enzow

Ja,dat leek me ook leuk…maar we zijn net naar een pretpark geweest maar danku voor je typ (: ik wou ook graag samen naar een romantisch hotel ofzo met een dagje zee erbij… leek me ook leuk,maar iedereen zegt me dat je 18 moest zijn daarmee dat ik het niet goed wist.

ja,dat lijkt me ook wel leuk,maar ik denk dat mijn vriend dat iets minder vind (: x

Ahzo ja de meesten denken dat je 18 bent maar bij echt heel erg veel hotels hoef je maar 16 te zijn.
Meestal staat dat wel vermeld ergens denk ik ;p

oke dan zal ik zeker is kijken.
mercikes (:

weekendjeweg.nl

Ik ga overmorgen met mn vriend een weekendje naar Centerparcs. We hebben dezelfde leeftijden als jullie, maar mn vader checkt ons gewoon in en dan is er geen probleem als het goed is.

zo kan ik het ook doen (: merci…véel plezier in Centerparcs eh (;