Hallo meiden,
Ik heb geen idee of hier al een topic over is, dus meld het mocht het zo zijn! (:
Vertel hier over de weekendjes weg met je geliefde! Waar ben je geweest, wat heb je gedaan, tips voor leuke parken etc.
Hallo meiden,
Ik heb geen idee of hier al een topic over is, dus meld het mocht het zo zijn! (:
Vertel hier over de weekendjes weg met je geliefde! Waar ben je geweest, wat heb je gedaan, tips voor leuke parken etc.
Upje
Oke. Ik had wel wat reacties verwacht, hihi.
Ik denk dat je dit beter bij liefde & boys had kunnen zetten! Maar ik heb geen vriend dus ook geen leuke verhalen haha.
Kun je dat aanpassen?
Ik ben toen ik en mijn vriend een jaar verkering hadden naar Den Haag geweest. Voor hotelacties kan je op www.hotelspecials.nl kijken of www.kras.nl
Naja wij wonen naast Den Haag, dus dat is eigenlijk meer standaard haha. Ik zoek gewoon een leuk park met een groot zwembad enzo.
Ik ben met m’n vriend naar Brugge afgereisd met de trein, was ook wel leuk. Wel in de herfst/winter doen, dan is het lekker romantisch haha .
Was trouwens wel gewoon een simpel hotelletje.
Ik ben een keer een weekendje naar Brugge geweest met mijn vriend. Was heel erg leuk! We hadden een leuk hotel dat heel dicht bij het oude centrum lag. En we hebben de hele dag lekker rond gelopen, alles bekeken en lekker gegeten.
Dus Brugge is zeker een aanrader! Vooral als je van chocolade houd.
Over een tijdje naar een kerstmarkt in Duitsland?
Center Parcs is altijd wel leuk vind ik. De Eemhof of de Kempervennen ofzo.
Mijn vriend en ik zitten er aan te denken om via een veiling of kortingsbonnen naar Antwerpen te gaan, dat schijnt ook heel leuk te zijn om te shoppen. misschien is dat een idee?
oja, de Hema heeft ook acties voor 2 nachten in een hotel. Je moet dan wel €140,- dokken maar dat is inclusief ontbijt.
Kerst is alleen killing voor ons. Hij heeft gescheiden ouders. Dus ik moet naar mijn ouders, mijn opa en oma (2 kanten), zijn moeder, zijn vader, zijn opa en oma (2x) en nog een keer met zijn tante met zijn vaders kant. Drukdruk, haha. Wel leuke tip!
Ik ben van de zomer met mijn vriend voor 2 nachtjes naar een golden tulip hotel geweest! We zijn 2 dagen lekker te uit eten geweest en voor heeel veel bijgekletst.
Nu denken we eraan om in december naar de kerstmarkt in Maastricht te gaan en daar te overnachten en dan de volgende dag misschien nog even naar Valkenburg.
Iemand ervaring met de kerstmarkten daar? En misschien nog leuke (en goedkope) restaurantjes?
Note me maar
Wie weet een park met een vet groot leuk glijbanig zwembad?
@Wenniepennie Centerparcs of Landal het vennenbos of Landal lommerbergen of naar duinrel dan heb je het tikibad
Centerparcs etc is alleen zo duur. 250 euro als last-minutes al…
@wenniepennie ik heb niet veel ervaring met bungalowparken met glijbanige zwembaden ik weet het eigenlijk alleen van die, misschien kan je roompot en hoogenboom vakantieparken proberen?
Hmm, ja ben nu aan het kijken voor een dagje Parijs en dan de dag erna weer naar huis.
Iemand ervaring met Disney?
Ik ben een weekendje naar New Castle geweest met een cruiseschip.
Overnachtingen waren in een hut op de schip.
Super leuk gehad