weekendje weg

Ik en mijn vriend willen graag een weekendje weg als we het 1 jaar hebben! :slightly_smiling_face:
We zijn allebei 16, dus we weten niet precies of we ook zomaar overal naartoe kunnen… We willen ergens iets goedkoops vinden in Nederland of België.
Het is pas in november dat we het een jaar hebben, en we willen ook precies dat weekend weg, dus er moet ook wel wat te doen zijn als het slecht weer is…
Weet iemand misschien een leuk en betaalbaar hotel? :slightly_smiling_face:

Sunparcs kan vanaf 16 wanneer een volwassene zich verantwoordelijk stelt. En je kan ook naar gewone hotels bellen, want leeftijd scheelt per hotel.

hotelkamerveilingen.nl! Heb er een weekendje weg gewonnen voor 81 euro, en geloof me dat is goedkoop. We zitten in een 3sterren welness hotel :grinning:

toevallig ga ik overmorgen met mn vriend 3 dagen weg!
ik ben ook 16 maar het hotel maakt er geen probleem van, ik heb al geinformeerd.
boek via www.hotels.nl/zeeland en kies het hotel de kamperduinen in kamperland (zeeland), het ligt 300 meter van zee en je kan vanuit daar met de bus naar middelburg. het is ook een heel luxe hotel, 4 sterren en volgens de fotos en reacties erg mooie en ruime kamers. voor ¤89 euro per nacht hebben we een 2persoons kamer van 32m2 geboekt met een balkon een bad en inclusief ontbijtbuffet!
het lijkt me echt super en ik zal nog even laten weten of het bevallen is (;

Centerparcs? (:

www.weekendjeweg.nl =)

Heel erg bedankt! :grinning:
ik zal alles eens eventjes gaan bekijken, en ik weet zeker dat er iets tussen zit!

ik ben naar hotel zuiderduin in egmond aan zee geweest met mijn vriend!
leuk stadje en een super hotel! en niet te duur.
met zwembad, sauna en bowling! dus helemaal super!

vakantieveiling.nl

Dit klonk heel leuk! Maar ik had 'm even opgezocht op google, maar in het weekendje wanneer wij het een jaar hebben, zijn er al geen kamers meer vrij… :frowning_face:
en we willen eigenlijk wel graag dat weekend. Maar het ziet er wel mooi uit!

Ah heel veel plezier :slightly_smiling_face: !!
anders kunnen jullie ergens kamperen en/of leuke dagjes uit?.. :slightly_smiling_face: nja word wel slecht weer…

Dankjewel! :d
Een soort van kamperen hebben we al gedaan en we doen weleens leuke dingen en we hebben nog een hele lijst met leuke dingen gemaakt die we allemaal nog willen gaan doen! (a)

Geloof dat hier ergens op GS leuke tips zijn *algemeen dacht ik :slightly_smiling_face:
misschien staat daar wat tussen?.. :slightly_smiling_face:

Ik zal eens kijken! Op www.hotels.nl zag ik ook heeeel veel goedkope, leuke hotels! Maar dan zal ik morgen ook wel samen met mn vriend even kijken :grinning: