Weekendje weg, waar kunnen we het beste heen gaan?

Hallo allemaal! :slightly_smiling_face:

Ik ben bijna 3jaar samen met mijn vriend, en hij is de dag ervoor jarig.
daarom wil ik samen met hem een weekend weg.

Ik wil het niet super duur maken, geen honderde euro’s zegma.
Een leuk,goedkoop weekendje. Ik dacht zelf aan parijs…
Maar ik sta open voor andere opties.

Ik heb zelf al een beetje gekeken op internet, bij reisbureau’s…
Trein/vliegtuig alles is goed.

xx

In Nederland gewoon Zeeland of Schevingen!

haha niet te duur & dacht zelf aan parijs. wat 'n grap.

Antwerpen! heb ik ook met mn vriend gedaan & maastricht. Maar ik vond Antwerpen toch wel leuker. En dan moet je zeker gaan shoppen & naar de dierentuin gaan :grinning: zo leuk!!

parijs is inderdaad wel heel mooi maar goedkoop is dat zeker niet! londen is ook een optie misschien? maar als je het echt goedkoop wilt kun je toch ook best een weekendje in 1 of ander hotel aan de kust gaan? kun je lekker strandwandelingen maken en andere leuke dingetjes!

Over 2 weken ga ik met mijn vriendje 5 dagen naar Antwerpen, dat lijkt me super tof! Je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wil… maar kijk op website’s als weekendje weg en world wide bookers. En de aanbiedingen in de gaten houden he! Succes ermee en veel plezier :slightly_smiling_face:

centerparks in zeeland of egmond aan zee? :slightly_smiling_face: of ergens anders in het land :stuck_out_tongue: hoeft niet echt duur te zijn!

op kras.nl heb je ook vrij goedkope vakanties :slightly_smiling_face: inclusief busreis enzo (moet je wel goed naar kijken)

www.hotelaanbiedingen.nl :slightly_smiling_face:

mss heb je hier wat aan…

Parijs kan misschien wel, als je met de thalys gaat en dan een hotelletje in een buitenwijk neemt. Met de metro ben je dan wel snel in de binnenstad.
Je kan ook Berlijn doen. Of Londen, maar dan wordt het als snel duurder ivm met de boot. In Nederland blijven kan natuurlijk ook, op een waddeneiland bijvoorbeeld.

Parijs is idd wel leuk! Anders misschien Londen of Antwerpen.
Parijs blijft toch het meest romantisch.

Londen is echt heel duur, en Parijs is idd ook duur.
Maastricht schijnt mooi en leuk te zijn,
en anders misschien Antwerpen of Berlijn

Berlijn is ook best duur, althans, de reis is duur. Met de auto duurt het 8 uur voordat je er bent (je moet er maar zin in hebben), een treinkaartje naar berlijn is zo’n 150 euro (of je moet maanden/jaren van te voren bestellen, dan is het misschien nog betaalbaar, maar dan zit je alsnog ong. 6 uur in de trein) en met het vliegtuig betaal je zo’n 200 euro per ticket ( de vlucht duurt maar 1 uur en 15 minuten. Goedkoper kan ook, maar dan zit je met zo’n vliegtuigmaatschappij waarvan er ieder jaar gemiddeld 2 vliegtuigen uit de lucht vallen).

50 euro vliegticket naar Londen. Maar dan kan je niet op een zaterdag/vrijdagavond weg ofzo.
Londen is verder wel erg duur.

Londen is vet, ik heb zelf Antwerpen gedaan, BRUSSEL!! is ook erg toeristische en erg leuk om met je vriend naar toe te gaan!! verder kan je ook een weekendje in een centerparcs (of iets dergelijks) huisje gaan en dan de omgeving verkennen, tenzij je echt in een stad wil zitten.
ik ben zelf 3,5 jaar samen, en we zijn meerdere keren naar verschillende steden geweest, (ook centerparcs) en het is echt superleuk! en hoeft echt niet duur te zijn;) (eten niet inclusief doen, scheelt een hele hoop)

Ga gewoon een weekendje aan zee?
Of Centerparks?

Voor weekend je London ben je met een 3 sterren hotel al gauw 200¤ kwijt per persoon. De hotels zijn daar heel erg duur en onder de 3 sterren slaap je in een krot.
Ik ga aankomend weekend met me vriend naar Haarlem. 4 sterren van der Valk, 175¤ 2 persoons kamer met waterbed, watervaldouche, jacuzzie enz,…
Overdag heerlijk de stad in 's avonds met zijn vrienden stappen en de volgende dag worden we opgehaald door zijn ouders en gaan we naar de zwarte markt (beverwijk).
Als je iets echt goekkoops wil, zou ik gewoon in Nederland blijven en dan naar een bed en breakfast gaan ofzo. Hotels zijn al gauw tegen de 100¤ aan.

antwerpen!
kom ik zelf best wel vaak (woon in een gemeente ernaast daarmee)
en zo als vele hier zeggen naar de zee (:
romantische strandwandelingen :wink:

zeeee!!!

Knokke in België.
Lekker aan zee, en leuke winkels :slightly_smiling_face: (wel prijzige winkels, maar kijken is ook altijd leuk!).
En om het romantisch te maken hoef je echt niet naar Parijs hoor :wink:!
Ik hou ontzettend van strandwandelingen, en ik vind er niks romantischer dan bij de ondergaande zon aan 't strand te lopen met m’n vriend.