Weekendje weg: waar, hoe en wat?

Ik wil mijn vriend graag voor zijn 18e verjaardag een weekendje weg cadeau geven. Ik ben zelf 16 jaar.

Nu wil ik graag ergens in Nederland met zijn tweeën twee dagen ergens overnachten, ik weet alleen echt niet welke stad en wil graag ervaringen weten!

Natuurlijk moet ik ook op mijn budget letten, dus het liefst niet te duur allemaal. Ik denk dat we tegen eind september gaan, dan heb ik wat geld kunnen sparen. Ik denk dat ik 400 kan sparen, als ik heel erg mijn best doe misschien nog wel meer. Natuurlijk moet ik natuurlijk wel rekening houden met het weer (september meestal geen zon, haha) .

Verder houden wij niet zo van kunst en musea. We vinden het leuk om een avondje naar de bioscoop te gaan en lekker kroegjes in te gaan. Het lijkt me ook leuk om echt dingen te gaan ondernemen en bekijken.

Heel verhaal weer haha, heeft iemand tipsss en ervaringen? Ik weet dus écht niet wat ik moet kiezen. Help meee!

http://www.vakantieveilingen.nl/

Je kan wel eens kijken of daar iets tussen zit! :slightly_smiling_face:

Ja, strand dacht ik zelf ook al aan… Maar is het daar dan niet te koud voor? Ik weet wel dat er ergens een leuke gamehall is, ERGENS aan het strand. Vindt hij vast leuk! Alleen geen idee meer waar het was.

Hmm, dat is inderdaad wel waar ja! Het blijft natuurlijk Nederland, met het rotweer… Heeft iemand toevallig nog tips voor stadjes en bezienswaardigheden? Ik moet natuurlijk wel de dagen vullen haha.

Zaans Schans is leuk om heen te gaan maar niet een hele dag… Maar zeker de moeite waard, dat geldt ook voor Volendam :slightly_smiling_face: In Amsterdam kan je nog een dagje naar Artis (moet je wel even kijken naar kortingskaarten want het is best duur geworden :wink:) Succes! :grinning:

Ik weet niet waar je zelf vandaan komt? Maar zoals andere zeggen: Amsterdam. Overdag genoeg te doen, en 's avonds zijn er genoeg kroegjes, cafeetjes, clubs enzovoort.
Je kan eventueel slapen in een SkayOkay hostel in Amsterdam. Is vaak goed te doen qua prijs en om alleen te slapen is het echt niet verkeerd! (Volgens mij krijg je dr zelfs ontbijt bij).

^ stayokays zijn cool ja. je kan er idd ontbijt bij doen. Ga naar Haarlem, daar ben ik ooit ook geweest. Je zit met de trein zo bij het strand en met de bus zo in het centrum.
Oh en anders kun je kijken op weekendjeweg.nl, daar heb ik ook geboekt, 4 dagen voor ong 150 ofzo. Best cheap :grinning:

Ik kom zelf uit Deventer, dus liefst niet te dichtbij daar haha. Hmmm oke, ik ga nog eens even goed zoeken op internet. Ik kan gewoon Amsterdam doen. Wordt het lekker weer, dan kunnen we er ook nog een middagje strand bij doen!