Weekendje weg met vriendinnen

Hoihoi,

Deze zomervakantie wilde ik met een aantal vriendinnen een weekendje weggaan, heel leuk allemaal enzo, zij willen dat ook allemaal maaarrr… het probleem is dat we het niet echt eens kunnen worden.

Ik zelf wilde heel graag op een camping, in een tentje, keigezellig enzo, en niet zo duur, maar nee, dat willen zij niet. Zij willen in een hotel, maar ik heb het weer niet zo op hotels (en is meestal ook duurder, toch?)

Maar hebben jullie misschien ideeën, leuke dingen?
Het is de eerste keer dus we blijven gewoon in Nederland (of misschien België)

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Xx PP

Klinkt alsof je je nog niet echt goed hebt ingelezen. In Nederland zijn hotels via bepaalde sites helemaal niet duur! En als je een citytripje doet met vriendinnen, is het sowieso heel erg veel praktischer denk ik.
Daar begint het volgende probleem: jullie kunnen beter eerst vaststellen wat jullie verwachten van een weekendje weg samen en wat jullie willen gaan doen. En dan pas gaan kijken waar jullie overnachten. Een jeugdherberg zoals Stayokay kan ook prima zijn.

Je kunt toch ook een bungelowhuisje huren?
Maar inderdaad, bedenk eerst wat jullie willen gaan doen en zoek dan de accommodatie erbij.
Verder kun je in het Vakantietopic kijken :slightly_smiling_face:

Campings zijn tegenwoordig ook behoorlijk aan de prijs vind ik zelf. Maar kijk inderdaad eerst gewoon waar jullie uberhaubt heen gaan. Ik ben zelf ook niet van de hotels, maar als ik een citytrip met iemand doe, dan slaap ik altijd in een hotel.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vakantie-2015-312123.0.html
Mag je hier vragen! Slotje (: