Weekendje weg met vriend

Ik wil mijn vriend voor zijn verjaardag een weekendje of een paar dagen weg geven. Alleen heb ik momenteel niet zo heel veel geld over en ik wil eigenlijk graag met hem naar het buitenland. Weet iemand wat sites waar leuke, goedkope aanbiedingen te vinden zijn? Of sites waar vlucht/busreis en hotel inbegrepen zijn? Alvast bedankt!

Via ryanair of cheapticket kan je erg goedkope tickets boeken. En dan via een site als booking.com of airbnb.nl verblijf reserveren. Het hoeft dan soms totaal niet veel te kosten.

vakantieveilingen.nl

Ryanair goed in de gaten houden voor bepaalde acties.
Zo had ik voor 30 euro een retour Londen.

Spoordeelwinkel van de NS is ook fijn, daar kan je bijvoorbeeld naar Antwerpen voor 65 euro per pesoon (vervoer heen en terug & een nachtje in een super luxe hotel). De hotels die ze daar aanbieden zijn ook altijd heel fijn :slightly_smiling_face:. Ik was laatst naar Maastricht voor 50 euro en ik zat in een hotel dat normaal 180 euro kost per nacht.

En is dat dan maar 1 nachtje of meerdere nachten?

Srprs.me en dan voor Broke kiezen. Weekend weg naar bestemming onbekend en best leuke prijsjes!

Ik zou dan idd gewoon met de trein naar antwerpen gaan! Heb ik ook laatst gedaan, is erg aan te raden. Ik zat in century hotel antwerpen.

Vlucht en verblijf samen boeken is trouwens duurder he!

Ik ben in december 3 dagen met de bus naar parijs geweest ook als verrassing voor mijn vriend. Koste 60 euro per persoon inclusief reis, hotel en rondleidingen daar.

Was bij slangenreizen.
er zijn veel negatieve verhalen over dit bedrijf maar je hoeft je echt geen zorgen te maken, de reis is super verzorgt en het hotel is ook heel luxe.

https://www.verrassingstickets.nl/ of sprs.me(geloof ik), ik had voor de eerste pagina een groupon van 100 euro. Maar goed ik kwam uit op 140 e p.p.

Holiday guru of sprs.me !

sprs.me en dan de broke vakantie :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf erg veel ervaring me Airbnb.
Hele fijne site en ik ben al meerdere keren naar Groot Britanniƫ geweest met Airbnb! Je zou dan wel even moeten kijken of je een apartement voor jezelf kan huren.