Weekendje weg met moeder

Ik ga binnenkort met mn moeder een weekendje weg. Een hotel vinden is niet zo’n probleem. Alleen weten we nog niet wat we willen gaan doen. We willen het liefst naar een van de grotere steden van Nederland waar we ook een beetje kunnen shoppen. dit schema hebben we tot nu toe:

-'s ochtend : aankomst

• ??
    -uit eten
    -op hotelkamer hangen
    -slapen
  • ontbijten
  • shoppen of ??
  • ?? of shoppen
  • misschien nog iets eten
  • weer naar huis

en tussen door nog ergens lunchen ofzo.
bij de vraagtekens moeten we nog iets verzinnen. Alleen heb ik helemaal niets kunnen vinden.
weten jullie misschien iets orgineels?

Misschien dat je eerst kan beslissen waar je heen wilt en daarna kan gaan zoeken wat er daar te doen is?

Ik kom net terug van 2 dagen Groningen. Daar hadden we een prima hotel op loopafstand van het centrum. Lekker in een cafeetje hangen, lunchen, Martini beklommen, je kunt naar een museum, uit eten, 's middags lekker ergens wat drinken, 's avonds ergens wat drinken of in het hotel een spelletje doen.

Wat bekijken in de stad waar je heen gaat? Misschien is er wel een leuk kasteeltje/kerkje oid. Stuk wandelen in de natuur.

Beslis eerst eens welke stad je heen gaat en kijk dan op internet wat er in die stad allemaal te doen is.

Inderdaad wat bezienswaardigheden bekijken in de stad waar je heen gaat, museum, dierentuin, boottocht e.d. Het ligt er maar net aan naar welke stad je gaat en wat de mogelijkheden daar zijn.

We hebben net besloten dat we naar disney in concert gaan in ziggo dome. Dat is rond de middag en kunnen we eventueel nog met de trein naar Rotterdam om daar een hotel te pakken. en dan de volgende dag daar shoppen . En kunnen we als tweede grote activiteit nog iets daar doen. dus dan heb ik alleen nog die tweede activiteit nodig