Weekendje Parijs

Hee allemaal!

Mijn vriend en ik willen graag een weekendje naar parijs. Maar door alle reisorganisaties en internetsites weet ik totaal niet waar ik moet zoeken. Heeft iemand tips? Of heeft iemand al eens een weekendje daarheen geboekt en kan mij een handige link geven?

Dankjulliewel alvast!! :slightly_smiling_face:

x Kimberley

Heee!
Mijn vriend en ik willen ook een weekendje naar Parijs, alleen wij zitten erover te denken om met de trein vanaf Amsterdam/Schiphol naar Parijs te reizen. En dan gewoon op internet zoeken voor een hotel (zonder reisorganisatie enz.)
Misschien is dat ook een optie?

Wat voor iets zoek je, echt een organisatie die het hele weekend voor je regelt? (Dan bedoel ik vervoer, hotel en eventueel excursies) Ik vind het zelf altijd fijner om vervoer zelf te boeken met Thalys (trein) of Eurolines (bus), en dan zelf een hotel te zoeken via booking.com, maar als je daar geen ervaring mee hebt wil je misschien liever dat zij alles voor je regelen?
Dan kan ik Vannood.nl aanraden, die hebben echt goedkope stedentrips naar Parijs, dan ga je met hen met de bus mee, heb je een goed hotel binnen Parijs (wel aan de rand) en je kunt eventueel met excursies mee :]

ik raad je hotel Oceania aan, schoon, mooi en een goed ontbijt.
Ik ben met de Thalys gegaan, wat neerkomt op 150 euro per persoon, maar ik zou ook even bij vliegmaatschappijen kijken, want die hebben vaakk goede aanbiedingen (ook klm, )

de reizen van Effeweg.nl zijn altijd erg fijn. ben daarmee ook naar Parijs geweest, het was prima. daarbij moet je alleen wel goed nadenken bij de dingen die je er bij inbegrepen neemt: je kunt de diners beter niet aankruisen. die zijn namelijk echt flut. de hotels zijn prima.

http://www.effeweg.nl/?gclid=CNWW4qe8mqsCFUhI3godMEHjtA

Thalys kan ook voor 70 euro p.p. hoor (: Hoeft niet per se duur te zijn!

Ik zou persoonlijk ook liever met de Thalys dan met het vliegtuig gaan, scheelt je een hoop wachttijd (op het vliegveld) en je staat meteen midden in Parijs. Als het echt veel goedkoper is oke, maar dat kan ik me niet voorstellen :stuck_out_tongue:

Ik was een weekendje naar parijs met mn klas… zat alleen in een kuthotel (ibis, echt niet aan te raden). Maar het maakt niet zo heel veel uit waar je precies zit want je kan gewoon overal komen met de metro (: we gingen trouwens met de bus… maar ik zou zelf de thalys/tgv aanraden

Wij gingen met de bus, met 1reizen, maar dat is niet handig als je maar 2 dagen wil want je zit wel 5-6 uur in de bus…

Up!