Weekendje Noordwijkerhout-Amsterdam

Hej meisjes!

Ik ga over twee weken een weekendje naar Noordwijkerhout met een vriend (met Flair-bon). In dat weekend zou ik graag gaan shoppen :drooling_face:, maar ik ben nog nooit in NL geweest op shopping-vlak (kom uit België). Aangezien het merendeel op GS wel shopaholic is kom ik hier eventjes af met een topic.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, en daarin staan enkel de vintage-winkeltjes in Amsterdam + de Kalverstraat (?).
Weet iemand of er iets te doen is in Noordwijkerhout? Internet maakt me ook niet veel wijzer…

Alvast bedankt, en een leuke zondag gewenst :wink:

Yanaan

hop hop, up up

lala up

Niet kijken, reageren! :slightly_smiling_face:

hhmm… noordwijkerhout weet ik zo niet maar de kalverstraat in amsterdam is echt onwijs leuk:D heel veel winkels en ook veel H&M’s… Weet niet of je daar van houd?

Heel veel plezier in iedergeval

Ok, dan staat die Kalverstraat al op mijn programma!
Haha, gaat grappig zijn dat ik daar met mijn plannetje loop :stuck_out_tongue:
Ja, heb het wel voor de grote winkels die samen gevestigd zijn, lekker makkelijk.
De negen straatjes zijn dan vooral tweedehands winkels zeker? Voor zo ver ik hier dingen lees :slightly_smiling_face:

Dankjewel!

In Noordwijkerhout valt er niets te doen. Dat is een heel saai dorp.
Leiden is dichtbij, daar kan je winkelen en in Noordwijk heb je ook wel een paar winkels, en natuurlijk het strand!

Ja, het is eigenlijk maar iets verder van Noordwijk-aan-zee. Dus ik denk dat we vooral daar gaan zijn om te eten en zo, en om naar 't strand te gaan (hopelijk goed weer…). Welke winkels heb je dan in Noordwijk?

up!

hup!

Nog iets dat ik hoef te weten?:slightly_smiling_face:

Noordwijkerhout is niet echt een plaats om veel te shoppen, maar er zitten wel een aantal winkels. Noordwijk (ligt naast nwh) is natuurlijk top: boulevard, winkelstraat (redelijk leuke winkels!) strand, bos (ook in nwh) en uitgaan!

Dankje fadetogether!
Normaal gaan we daar naar 't strand, dus dan neem ik daar wel een kijkje!:slight_smile:

Wat fadetogether idd zegt.
Noordwijk ligt ernaast maar is leuker dan Noordwijkerhout.

Dankje xISAA, nu weet ik alvast naar waar ik moet gaan!