Weekendje met vriend

hey meiden!

1: Jammer genoeg mag ik nog niet bij me vriend slapen maar ik ga wel vrijdagavond, zaterdagmiddag+avond en zondagmiddag naar me vriend toe. we willen allerlei leuke dingen doen met ze tweetjes, maar het probleem is is dat we niet echt veel weten te doen dit weekend haha, meestal is het filmkijken enzo. wat we in iedergeval willen doen is: Filmkijken en taartbakken, we willen nog wel iets bakken maar ik heb geen idee wat, en watvoor leuks kunnen we eigenlyk nogmeer doen? (: graag reacties, want ik weet echt niets haha.

2: Met pasen ga ik weg met me ouders, we hebben wat gewonnen en ik mag iemand meenemen, me ouders zouden het leuk vinden als me vriend mee mocht, en hij mag ook mee! hij mag op dezelfde kamer slapen, maar het ‘probleem’ is, is dat me haar nevernooit zit en me makeup echt elke avond eraf moet halen en ik wil me zo gewoon niet tonen. iemand tips ofzo?

Niet bang zijn dat je make-up eraf moet. Het is erg maar er zijn ergere dingen in het leven.
Gewoon eraf halen. Hij moet je leuk vinden met en zonder make-up

kom op het is je vriend dan kan je bij hem toch wel gewoon zonder make up zijn ??!! als hij echt van je houd knapt hij heus niet van je af als jij geen mascara en andere zooi op hebt .

en oo ff over punt 1
ik heb pas met mijn vriend samen zelf hamburgers gemaakt :grinning: was echt super leuk

Als er iemand is waarbij je je op je gemak moet voelen zonder make up is het je vriend wel.

Je vriend is je niet waard als hij niet van je houdt zonder make up XD

haha oke daar weet ik dan genoeg over!
meer dingen over punt 1?

Wii spelletjes
Brownies en muffins bakken
Rondje bos lopen of zeedijk als je die hebt in de buurt
filmpje kijken
langs vrienden gaan eventueel
even de stad in
ergens wat drinken
enz. enz. enz.

Naar een pretpark
Naar een feest
Zwemmen
Heeft je vriend een auto? Dan kan je gewoon de auto pakken en kijken waar je terecht komt. Met de trein kan dat natuurlijk ook, gewoon een willekeurige plaats aantikken op het scherm