weekendje Maastricht

Hallo!

Ik ben van plan deze herfstvakantie met mijn vriendje een paar daagjes naar Maastricht te gaan.
Nu ben ik opzoek naar een leuk hotelletje. Het hoeft niet heel goedkoop te zijn, maar ook niet ontzettend duur natuurlijk.

Zijn jullie weleens een weekendje naar Maastricht gegaan? zo ja, in welk hotel hebben jullie geslapen? en hoe is het bevallen?

xxx

Ik woon er vlakbij en het is echt een gezellige stad! :slightly_smiling_face:
Maar geen idee qua hotels etc.

Nee, wel gewoon shoppen en op familiebezoek ;p
Geen idee van hotels.

Upje & veel plezier als je gaat!

ehmm
ik vind t eden hotel er altijd superleuk uitzien, maargoed die zal wel wat aan de dure kant zijn… Er is hierover eens een artikel geweest op Girlscene, ik zal eens zoeken misschien heb je er wat aan!

http://www.girlscene.nl/systeem/zoek?searchterm=Maastricht
Meerdere artikels over Maastricht, ik hoop dat je er wat aan hebt…

Hm, ik ben met mijn vriendje wel een midweek naar Valkenburg gaat, dat ligt erg dicht bij Maastricht. We zijn op de laatste dag een dagje Maastricht in gegaan, erg mooie stad hoor :3

Oeh ik ga er woensdag na school even snel heen hihi :slightly_smiling_face:

Volgens mij zit er een stay okay

Niet echt luxe, wel goedkoop.

bij v&d heb je nu een actie, een bon voor een fletcher (4 sterren!!) hotel voor 30 euro voor 2 personen!
misschien dat die ook in maastricht zit. Fletchers hotels zitten door heel nederland

en wat je ook zeeeeeker moet doen in maastricht; even langs de Cofeelovers, i love it! Ik ging er heel vaak in mijn pauze op school heen haha… Het ligt alleen niet in het centrum, maar ook weer niet heel ver ervandaan.

Ik wil ook erg graag! Als je iets leuks heb gevonden, note me:D?

Flikkeeeeeeeeeen(:

o sorry up voor jou:$

Jaaa! Ik ben helemaal gek van Coffeelovers, haha. En je moet ook echt even een frietje bij Reitz halen, dat is op de markt.
Anyway, misschien bij hotel Van der Valk Maastricht? Of misschien vind je wat op weekendjeweg.nl? En er zit een StayOkay bij het stadspark.

Hee meiden.

Dankjewel voor de reactie’s!

@JupiterRising — bedankt voor het artikel. Er staat echt een heel mooi hotel bij. Dat is zeker een optie, het ziet er erg leuk uit. En de prijs valt best wel mee, omdat er goede acties zijn. En ik hou erg van koffie, dus die tip is erg bruikbaar!

Zijn er nog mensen, die er al zijn geweest?

Ben er geweest met 'n vriendin, ik weet alleen niet meer welk hotel.
het was wel echt onwijs gaaf…
zie dit maar als een up. (:

Ik denk niet dat het van der Valk hotel is iets, het ligt ook niet egt in het centrum, dan moet je of 15/20 min lopen of de bus nemen… En het is toch een prijzig hotel haha, tenminste vind ik dan! Dan vind je ook leuke hotels in het centrum voor die prijs…

Stay okay ken ik dan alleen bij t stadspark!

en geen frietje bij reitz halen, daar zijn best veel mensen ziek van geworden XD
Veel plezier anyway t is echt een leuke stad!

Ik woon in Maastricht, en ik kan je Stay Okay aanraden hoor. Een frietje van Reitz is een no-go, en het is gezellig om naar de Selexyz te gaan -boekenwinkel in de Dominikanerkerk- en daar lekker koffie te drinken bij Coffeelovers!

Wat is er mis met een frietje van Reitz? ö

Elke keer als ik er kwam waren ze maar halfdoorbakken, of hadden ze te lang in het vet gelegen waardoor ik zo een flubberige gevallen kreeg.