hallo,
ik ben nieuw hier, maar ik heb iemand nodig die een weekendje maastricht van me over wil nemen
ik heb geboden op vakantieveilingen, maar veeeel te snel en veel te impulsief, en kom er nu achter dat ik er praktisch niets aan heb. dus misschien dat iemand het van me over wil nemen�
Wat wordt er geveild?
⢠1 overnachting in Maastricht
⢠In een 1- of 2-kamerappartement o.b.v. logies
⢠2 personen
Geldig tot 4 maanden na het sluiten van de veiling (vandaag).
Aankomst mogelijk op maandag en woensdag.
Op basis van beschikbaarheid.
Alle appartementen liggen op circa 15 (auto of openbaar vervoer)minuten van het centrum van Maastricht. In of in de nabijheid van de appartementen is een eenvoudig ingericht keukentje aanwezig voor evt. eigen bereiding van ontbijt, met waterkoker, senseo-koffieapparaat en inductieplaat. Handdoekken en bedlinnen dien je zelf mee te nemen.
Kosten: 70 euro (en eventuele bijkomende heffingen, maar dat verschilt per locatie en ik kom er niet helemaal uit of dat veel is of nietā¦). Aankomst kan ook op vrijdag, maar dan moet je 10 euro extra betalen. Bedlinnen kun je ook ākopenā, dat kost 6 euro pp. Ontbijtservice + onbekerkt koffie en thee is eventueel 14,50 pp, mocht je dat erbij willen boeken. Een extra bed kost 20 euro, en er is voor max 3 personen extra bij te boeken.
Please please please, is er iemand die me hiervan wil verlossen? ik snap dat het lastig is om te doen omdat ik nieuw ben en misschien niet te vertrouwen, maar ik wil alles voor je doen om aan te tonen dat ik dat wel ben, dus als je interesse hebt reageer aub dan kunnen we daarna wel verder kijken over hoe en wat t te regelen valtā¦