Weekendje Brussel?

Hey!

Ik ga volgend weekend met mijn vriend naar Brussel. Hotel hebben we al geboekt, niet bij stil gestaan dat we allebei minderjarig zijn en we dus alleen gaan. Nu weet ik dat er veel meiden uit België hier zijn, denk je dat het problemen op zal gaan leveren? We hebben al bedacht dat het misschien handig is als we schriftelijke verklaringen van onze ouders meenemen waarin ze toestemming geven? Of denken jullie dat het per hotel verschilt? We zitten dus niet in een jeugdherberg ofzo. Alvast bedankt!

Staat er niet iets over op die site van het hotel?
En als jullie hebben geboekt moest je waarschijnlijk ook leeftijd invullen? Dus dan zal het wel goed zijn.

hebben ze met boeken dan niet naar je leeftijd gevraagd? of heeft 1 van jullie ouders geboekt en is het ook van hun rekeningnummer afgeschreven?

Het is geboekt met creditcard, dus de het geboortejaar van de creditcardhouder moest worden ingevuld. We moeten nog betalen, als we er zijn, maar kunnen niet annuleren. En er staat echt niks op de site behalve mooie plaatjes enzo. Maar bedankt. Er stond stond ook niks in de email die we kregen als bewijs van het boeken, maar daar stonden wel dingen in als: exc. ontbijt enzo.

Bel eens naar je hotel!
Ik vrees eerlijk gezegd dat dat niet kan…

ze hebben alleen een internationaal nummer, ik heb al wel gemaild, maar ze hebben alleen een emailadres in spanje. Op zich staat nergens dat het niet mag, ik denk dat dat is omdat er natuurlijk weinig jongeren overnachten, het is een heel duur hotel, ik zou er ook nooit slapen maar we hadden heel erg korting.

Weet je zeker dat dat een betrouwbare site is? Want het klinkt allemaal een beetje dubieus…

Ja dat weet ik, maar het hotel is iig betrouwbaar en we hebben ook bewijs van reservering enzo. En het hotel staat op heeeeeeeel veel sites. Dus dat vertrouw ik ook wel. Ik ben het wel met je eens dat het er heel erg gek uit ziet. Maar het staat op zoveel verschillende sites. En die korting is omdat het een zakenhotel is, en het dus in de weekenden daltarieven heeft zeg maar. Ik neem wel aan dat ze ook een normaal nummer hebben maar ik kan het gewoon slecht vinden denk ik.

Het hotel is er ook sowieso, er is ook een apart restaurant in en daar is wel alles van te vinden.

Jeeh, nu heb ik daar op een wel mooie site het telefoonnummer gevonden, nu maar bellen.