Weekendje bij vriend met zwembad

Heyy girlss,

Ik ben volgend weekend bij mn vriend:) en hij heeft een zwembad. Daar gaat hij me sowieso ingooien met al mn kleren:3 Maar weten jullie nog iets leuks om te doen in het zwembad?(a) Ik dacht zelf aan een natte striptease ofzo;p

Hebben jullie nog geweldig leuke sexy ideeën?:slightly_smiling_face:

Thankyouuu

X Joëlle

Naakt zwemmen en seks in het zwembad zijn dingen die op mijn lijstje van “wil ik nog doen” staan.
Enneh, vergeet niet je mobiel en andere spullen die niet nat mogen worden uit je zakken te halen voor hij je in het water gooit :slightly_smiling_face: .

Ik weet niet hoelang jullie al bij elkaar zijn of hoeveel lef jij hebt, maar een striptease doe je niet zomaar…

Hmm jaa mobiel enzo, goed plan;)

En we zijn 1,5 jaar bij elkaar nu, ik weet ook niet of ik echt een striptease wil gaan doen, maar het lijkt me wel leuk(a)

Als je seks hebt in water gaat dat dan niet vacuüm zuigen? Heb ik een keer hier ook gelezen maar ik weet nou niet of het echt zo was of niet. :’)

Hmm weet ik eigenlijk niet:p Hoop het niet, wat gebeurd er dan eigenlijk, als het vacuüm zuigt?

Dan zit hij vast :’).

Hahaha hmmm dan zitten we for ever aan elkaar vast in het zwembad;) Ik lad het net ook inderdaad hier op het forum… Nu twijfel ik wel, want stel het gebeurd, dan hebben we zeg maar best een groot probleem(a)

Een striptease in een zwembad lijkt mij nogal moeilijk, tenzij je erin kunt staan natuurlijk.

Ik hoop voor je dat het een verwarmd binnenbad is.

Hahaha ja best wel, moet je naar de dokter en hoe.

Gelukkig is beide waar;)

Hahaha hmmm dat zou toch een gekke bedoeling worden:p Toch maar wat research op internet doen, of gewoon op de kant de liefde bedrijven;)

hahaha slim idee!

Haha mooi zo. Het is ook niet charmant om half te verzuipen terwijl je je shirt uit probeert te doen :’)

Hmmm nee niet echt:’) Weten jullie eigenlijk iets wat in water niet helemaal naar de eeuwige jachtvelden gaat? Ik dacht zelf aan een skinny jeans met eenn simpel shirtje en een vest/jasje eroverheen. Want ik moet daarvoor wel nog naar hem toe door de barre kou;p En als ik er ben tilt ie me waarschijnlijk gelijk op en rent naar het zwembad, dat zei hij in ieder geval op whatsapp:p

Doe je mobiel en anders spullen dan maar gelijk in je tas/thuis laten :stuck_out_tongue:.

hahaha ik moest zó hard lachen om deze reactie (niet omdat ik je niet geloof, maar meer he idee:’))
En veel plezier, het staat idd ook op mijn to-do lijstje!

Bij mij is het niet gebeurd. Lucky me :upside_down_face:

Jaa ik laat mn telefoon enzoo wel in mn tas, die kan ik dan snel nog even neerzetten voordat hij<3 me in het water gooit. Ik hooop zo erg dat hij een wit v-halsshirt aanheeft, en als dat nat word doorschijnt en zn sixpack laat zien:loveeyes:

Ja seks in het water gaat heel vaak mis, het gaat idd vacuum zuigen, wat ook heel logisch is. Dus het is zeker geen aanrader, tenzij je het risico wilt nemen