Weekend weg

Hee meiden!

Volgende maand zijn mijn vriend en ik 5 jaar samen. Op de dag zelf gaan we lekker uit eten, maar ik zou dolgraag ook een lang weekend samen weggaan.

Heeft er iemand tips voor leuke steden, binnen en buitenland? Ik wil geen honderden euro’s uitgeven aan de reis en het hotel, maar wil best betalen voor leuke dingen op de plaats zelf.
Wij zijn samen weekendjes in Antwerpen, Maastricht, Valkenburg, Eindhoven en Amsterdam geweest, dus die steden vallen af.

Alvast bedankt!

Liefs :heart:

Ik vind Gent ook erg leuk en het is een grote studentenstad,
breda misschien?

Den Haag, Leuven?

Parijs?

Gent en Nijmegen zijn heel leuk!

Scheveningen, Rotterdam, Den Haag?

Berlijn van vrijdag 3 november tot en met maandag 6 november.

Heenreis vliegen naar Berlijn: vrijdag 3-11 08:05-09:25 (212,97 p.p. dus 425,94)
Hotel van vrijdag tot en met maandag: Steigenberger hotel Berlin via booking.com) van €312,63
Terugreis vliegen naar Schiphol: maandag 6-11 14:35-15:55 (het is retour dus die zitten al bij de heenreis.

Totaal €738,57

Leiden misschien?

ik ga daar binnekort ook naar toe, veel museums, veel cultuur en geschiedenis. Mooie hotels in Katwijk, en nu helemaal niet zo duur

Wij hebben een hotel in Katwijk voor 110 euro, 1 nacht en met 4 personen

Ze zegt dat ze geen honderden euro’s uit wil geven aan de reis en het hotel.

OT: er zijn zoveel leuke steden! Gent is inderdaad leuk (ik kom er regelmatig), maar ook Arnhem, Utrecht, Haarlem, Brugge.

ff

Ik vond een weekend Antwerpen ook erg leuk.
Den Haag lijkt me ook heel leuk, lekker uitwaaien in Scheveningen aan het strand. :grinning:

Brugge, Gent en Nijmegen vond ik zelf erg leuk!

Ik ben afgelopen april naar Gent geweest met een vriendin. Via airbnb een appartement in het centrum gevonden. Je keek zo de winkelstraat in, en het appartement zat zelf in de straat met de meeste restaurantjes. Was niet super duur, maar wel heel leuk. Gent is echt een leuke stad!

Oooh, nog een tip voor als je naar België gaat met ov: reis tot de grens met je gewone ov en koop een jongeren (26-) Roosendaal Gopass 1 van de nmbs, die is maar 7,90 euro per rit! Bespaar je ook al heel wat mee!

Ik vond Gent ook echt heel erg tof!