Weekend weg met jongeren.

Heee,
ik was van plan met vrienden op vakantie te gaan. We dachten eraan om van 7 maart tot 10 maart te gaan. We zijn met zn zessen en allemaal rond de 15/16 jaar oud. Ik zit al heel lang naar campings te kijken waar je als alleenreizende jongeren-groep zonder persoon van 21 jaar heen mag gaan. Roompot mag het niet, Cepa ook niet.
Ik heb gezocht naar campingen maar geen een was leuk/open/betaalbaar. Jongerencampingen precies hetzelfde, daarbij zaten ze vaak aan het strand en in Maart is dat niet zo geweldig, uitgaan boeit ons ook niet echt. Weet iemand misschien een leuke camping?
Moet voldoen aan:

• Moet een huisje (chalet,bungalow) hebben voor 6 personen. ( met douche, gasfornuis )
  • Rond de 230 euro voldoen, per persoon ongeveer 65euro dus ( hoeft geen mooi huisje te zijn dus )
  • Moet alleenreizende jongeren toestaan ( dus een groep jongeren zonder iemand erbij die 21 jaar of ouder is )
  • Graag een leuke camping ( bv kampvuur, binnenzwembad, eetgelegenheden, midgetgolven, bowlen , hoeft niet allemaal maar zulke dingen )

Weet iemand iets?? D:

Vakantie topic

molecaten flevostrand laat volgens mij 16 jarigen toe. :slightly_smiling_face:

camping is niet geschikt voor alleenreizende jongeren.’’ Nee mag niet :frowning_face:

En daarbij; Renesse en Burgh. Haamstede laat 16 jarigen toe, daar ben ik zelf heen geweest namelijk

Je kunt ook gewoon de boeking op je ouders naam zetten. Zo hebben wij dat ook gedaan op een 21+ camping terwijl we allemaal 18/19 zin.

op deze site staat een aanbieder voor leuke vakantiehuisjes en chalets , kijk hier eens op http://www.uitstapjes-in-nederland.nl/ misschien vind je ook nog iets wat je leuk vind om te doen in de buurt

ik heb dat ook een keer gedaan,
geboekt op de naam van onze ouders,
maar een midweekje in het voorseizoen (dus het was nog rustig)
wij hadden geen huisje maar een kant-en-klare tent
Ze hadden bij ons niks in de gaten en we hebben gewoon kunnen doen wat we wilden. we zorgde wel dat we na de tijd die mocht niet al te veel herrie maakte enzo, zodat we niet op zouden vallen.