Weekend, wat doe jij meestal?

Hi Girlsceners! Ik zat te denken aan het weekend en zo kwam ik op het idee: Weekend, wat doe jij meestal?

Het spreekt voor zich, hoe breng jij vaak je weekenden door?
Ik hou echt van zaterdagen, meestal luier ik dan lekker op de bank en kijk ik televisie of zit ik achter msn. Saai? Misschien een beetje, maar ik vind het heerlijk zo.
En af en toe ga ik shoppen met vriendinnen, of logeren. Ben helaas nog te jong om uit te gaan dus dat zit er niet in.

En wat doen jullie meestal met het weekend?

Je plannen voor dit weekend kun je trouwens ook hier plaatsen!

Ja, dat doe ik ook.

naar me vriend. en meestal wat leuks doen :slightly_smiling_face:
en toen ik ng niet met me been zat ook vaak uit

• UITTT:D.
  • en naar vrienden.
  • naar de keet
  • naar de voetbal , gewoon kyken heur;d.
  • Lol maken :grinning: .
    hihi okee, xd

datwashet :blush:

ja ik doe precies hetzelfde als jij, maar meestal gewoon uitgaan met vriendinnen naar de bioscoop of dan kijken we gezellig een film met ze alles bij iemand thuis, popcorn alles derbij GEZELLIG :ok_woman:

Ik doe eigenlijk ook niet veel xD Soms een verjaardag, en anders gewoon relaxen, lezen, tv kijken, computeren en soms naar vriendinnen of zo. Maar het bevalt me prima :slightly_smiling_face:

uhm niets, in bed liggen, slapen en laptoppen. ik heb cvs :pensive:"

's ochtends trainen, dan een middag lekker niks doen :grinning: 's avonds feestje of uit of bij iemand blijven slapen:) en zondag lekker lui zijn

Uitslapen. Leren. Afspreken met vriendinnen. Uitgaan.

Deze zaterdag ga ik eerst uiteten en daarna denk ik, als ik niet iets leuks ga doen met de meiden waar ik mee uiteten ga, uit. (Die meiden waar k mee ga eten gaan nooit uit, vandaar)

Uitslapen… Shoppen/naar familie… Soms thuis 's avonds, filmpje kijken… Of uitgaan

als ik er zo bij stil sta heb ik eigenlijk altijd een vet druk weekend 8|
vrijdag avond moet ik werken, zaterdag de hele dag werken, s’avonds ga ik uit, of naar mn vriendje, en op zondag loop ik stage 8|
en dan, is het alweer maandag :'D

zaterdag werken en zondag soms iets met een vriendin doen. En soms ook nog wat aankloten met huiswerk.

vrijdagavond bijkomen van mn week, lekker met vriendje een filmpje kijken met popcorn erbij, zaterdag overdag aan school werken, shoppen, naar vriend zn voetbal kijken, of lekker niksen/uitslapen/tv kijken… Zaterdagavond meestal uitgaan, of met vriendinnen wat drinken, of af en toe lekker niks doen en op tijd slapen…
Zondag uitslapen, overdag een beetje studeren, en 's avonds met vriend chillen…

Vrijdagmiddag meestal gewoon lekker thuis hangen op de bank met een weekendgevoel !
Zaterdag heeeel lang uitslapen en dan naar vriendinnen ofzo.
'savonds uit of gewoon bij vriendin thuis iets leuks, film kijken, kingston spelen, naar kroegje in t stadje. Meestal blijven we dan wel bij elkaar slapen.
En dan zondag weer heeeel lang uitslapen, en met die vriendinnen iets leuks doen of naar een vriend!
en savonds lekker msnen en tv kijken :)

Zaterdag meestal naar de stad of iets met vriendinnen doen.
En zondag meestal luieren en leren enzo.

winkelen luieren :grinning:

uitgaan, werken

zaterdag ochtend werken
smiddags niksen en huiswerk
savonds of feest (ben 15) of met vrienden iets doen

zondagochtend uitslapen
smiddags + savonds niks en huiswerk

zaterdag: werken tot 2 uur, en dan smiddags met mn moeder naar de stad, savonds naar mn vriend filmpje pakken en dan bij mn vriend slapen, of hij bij mij…

of, savonds uit met vrienden :slightly_smiling_face:

zondags: uitslapen, en soms wat rondrijden, braderies afgaan of thuis blijven :slightly_smiling_face:

Lekker lang uitslapen, soms naar vrienden en af en toe zal ik toch wat huiswerk moeten maken, bleh! Maar ja, zijn de leraren ook weer blij :wink: