Weekend Parijs.

Heehee.

Binnenkort ga ik samen met een vriendin naar Parijs. um dit gewoon omdat we weer wat samen wouden doen aangezien dat er steeds minder van kwam de laatste tijd. naja hartstikke leuk blablabla. alleen is mijn vraag hoeveel geld ik mee zou nemen om alleen te winklen? hotel, vlucht, taxi , eten word betaald dus t is alleen shopgeld. we waren eigenlijk niet van plan iets anders te gaan doen dan shoppen dus ik dacht zelf aan rond de 500 euro? wat zouden jullie meenemen voor een weekendje?

dankjewel!
Margreet

Zonde dat je niks anders gaat doen als shoppen!
Persoonlijk vind ik 500 euro super veel, ik zou al tevreden zijn met 200.

‘t Schijnt dat er in Parijs niet zoveel te shoppen is als iedereen denkt:’) ben benieuwd.

Parijs is heeeel veel zwart, en ook echt beetje van die kak-kleding. Teminste, dat is mijn mening!

ik ben in parijs geweest, niet echt veel bijzonders aan winkels.
of het is een beetje wat ze bij ons ook hebben zoals de h&m of van die kak kleding wat hierboven al wordt gezegd.

ik heb geen idee wat voor winkels je daar hebt , (ben er nog nooit geweest, maar zou het wel heel graag willen) maar ik zou ongeveer 400 euro meenemen denk ik (als ik het geld had dan haha xd)
maar veel plezier!
x

OMG zonde als je niks anders gaat doen dan winkelen… paris cést magnefique … en dan ga je alleen maar shoppingcenters opzoeken? echt zooo zonde.
maargoed 400 moet genoeg zijn hoor… ja als je de champs elysees leeg wilt kopen heb je er niet genoeg aan maar dan is 500 ook niet genoeg + het is leuker daar te windowshoppen (A) qua betaalbare winkels is het niet zo heel byzonder hoor…
als ik jou was zou ik het geld uitgeven aan:

• eiffeltoren
  • tripje naar versailles
  • het louvre
  • souvenirs etc…

maar succes en laat even weten waar je geweest bent en hoe je het vond… (het shoppen dan hea)

Parijs is echt… kut >.< En het valt vreselijk tegen, vooral het shoppen. Verwacht er maar niet al te veel van.

ja kijk eiffeltoren, versailles, louvre en noem het maar op heb ik al 1 of meerdere keren gezien dus dat vind ik niet zo geweldig leuk… dus ja alleen om te winkelen vind ik niet zo zonde . bedankt alvast voor de reacties!

waarom vinden jullie parijs zo kut? wat vinden jullie leuker dan? londen? milaan?

pff das dus zooo niet waar… parijs is heel leuk alleen shoppen valt er tegen. de stad zelf is heel leuk… vind ik dan en ben er inmiddels 3x heen geweest 2x een week en 1x een dag alle3 niet om te winkelen…
maar london is leuker om te winkelen en als je daar nog nooit geweest bent zal ik daar heen gaan. maar is wel duurder alles hea ze hebben daar de pond

het ligt eraan waar je je geld gaat besteden, als je alleen maar naar de H&M enzo gaat dan is ¤500 genoeg maar als je naar de duurdere winkels gaat dan moet je wel wat meer meenemen

waarom vinden jullie dat t shoppen zo tegenvalt? :open_mouth:

Wat winkelen betreft is het echt minder. Sephora enz. is wel leuk. Maar daar houd het dan ook mee op. Ik ben 2x een week naar Parijs geweest. En verder heb ik het niet echt op sight-seeing XD

de echt leuke dingen zijn heel erg duur… en de nouja wel oke winkelcentra zitte gewoon zara h&m etc… wat je hier ook hebt.

Daarom vind ik het ook minder ja. De ‘‘betaalbare’’ dingen heb je hier ook.

de “dure” dingen heb je hier ook hoor

Berlijn is leuk. daar heb je heel veel tweedehands winkeltjes enzo en mensen die zelf hun kleren maken of veranderen en een eigen boetiekje hebben. Ook niet te duur. Een vriendin van mij had een burberry trenchcoat van 2 seizoenen geleden gekocht voor 70 euro! Hij zag er nog perfect uit.

ik wil ook !:angel: veeeel plezieer aan 500 zou ik zeker genoeg hebben !

Dat klopt.

k wilde ooit nog een keer naar parijs gaan om te shoppen maar als ik al die dingen lees haha. ;p
ik vind dat er in frankrijk best leuke winkels zijn( in het algemeen dan ) bijvoorbeeld pimkie, jennyfer en weet ik veel wat, en in kleinere steden vind ik het al super leuk om te shoppen dus waarom zou parijs zo kut zijn?
naja mijn mening dan hé. ik zou dus 400 euro meenemen ongeveer (had ik al in een eerder reactie geplaatst maarja xd)