weekend op een hond passen

ik pas veel op (kinderen) maar nu kreeg ik de vraag of ik af en toe een weekend:
vr/zat/zon op een hond wil passen!
geen probleem helemaal leuk maar die vent woont in bussem en dat is niet te fietse dus moet ik het hele weekend in bussem slapen(in zijn huis)
ik dacht: mmm… daar krijg ik vast wel een lekker centje voor!
maar die man wil me 20 euro geven voor het hele weekend: vr/zat/zon
met 4 uurtjes oppassen verdien ik bijna het zelfde en daar hoef ik ook alleen maar op de bank te zitten en tv te kijken!
ik heb gezegt dat ik dat wel weinig vond en hij vroeg wat ik dan in mijn hoofd had maar ik heb geen ideeeee…
wat zouden jullie redelijk vinden?

als je daar gaat slapen… zou ik wel even denken
nou als je 2,- per uur krijgt voor die hond, dan denk ik per dag is 24 x 2 = 48,-
ik denk dat je wel 60,- mag vragen eigenlijk :S
ik bedoel je gooit daar een beetje je vrije weekend weg !

Hmm. ik weet niet, voor een weekend in zijn huis?! kun je die hond niet bij jou in huis halen? :stuck_out_tongue:
50 euro ofzo? ik heb echt geen idee… voor 3 dagen, best veel :expressionless:

Haha 20¤ ?
je moet wel denken dat je daar een héél weekend zit om op die hond te passen, dus ik vind wel dat je iets(véél) meer verdient

omg idd weinig!
Ik moest een keer 2 weekjes op een kat passen (1 a 2 x per dag naar toe, woonde 3 stappen bij me vandaan, was geen werk aan!!!) en kreeg 100,-!! echt fokkin veel dus jij mag zéker wel 50,-/60,- vragen want hallo je zit daar een heel weekend in hun huis dus eigenlijk pas je ook nog op hun huis zegmaar…!!!

op een hond passen is niet heel erg. Kan je niet vragen of die hond bij jou thuis mag zijn ? je hoeft niet 24/3 met die hond bezig te zijn. als hij maar 3 keer per dag uit gaat :stuck_out_tongue: Dus dat betekend gewoon shoppen !! of nodig je vriendinnen uit. Is lang zo erg niet. En ik zou dr denk ik voor n weekendje 40 euro voor vragen! want nja het is niet heel erg, je hebt eigenlijk geen last van die hond en je kan gewoon doen waar je zin in hebt, maar de hond bij jou thuis is beter lijkt me.

Lijkt me wel grappig :stuck_out_tongue:

Ik zou zeker het 3dubbele vragen ja, je geeft je weekend op voor zijn hond. Anders moet hij zijn hond gewoon naar een hondenhotel brengen :3

wel trouwens ff kijken of die man rijk is… ik bedoel als die nou echt arm is kan hij wel iets minder geven (maar dan nog is 20 te weinig)

reken de reiskosten er zo ie zo bij :stuck_out_tongue: want kost je ook weer geld
En ik zou toch ook wel denken aan 60 euro… en als je zo iets voorstelt dan zal hij toch wel minder zeggen maar dan is t altijd nog beter als 20 euro :grinning:

ja ik dacht ook echt:
wtf 20 euro?!
maar het mag niet van mn moeder =(
kijk het is namelijk zo gegeaaan:
ik had een advertentie op marktplaats gezet dat ik in vakanties enz best dieren wil verzorgen (in hilversum) ik dacht: boeiend elke dag even 10 min fietsen om eten in een bakkie te donderen, toch weer een extra centje voor in de grote zomer vakantie!
maar toen kwam die man opeens met zo`n voorstel hij zij nog wel van:
ik wil wel kennis maken met je moeder…
maar mn mam vind het dus niet oke :frowning_face:
jammer want ik dacht er aan mn vriendje mee te nemen, weekendje samen, ja met een hond dan!
maar opzich heeft ze wel een beetje gelijk… die man kan van alles zijn met zn fijne hond maar ik ken hem niet!

wat vinden jullie er dan van dat t niet mag?

:face_with_raised_eyebrow:

Logisch dat het niet mag.
Je kent die persoon totaal niet en zou ineens een heel weekend in zijn huis verblijven. Ok het is betaald. Maar zeker nu je zegt dat het via een marktplaats advertentie is is het al iets anders. Zou het niet zomaar vertrouwen.

tuurlijk mag je niet zomaar in iemands anders huis die je niet kent 3 dagen op een hond passen… en dan nog voor 20 euro,je moeder heeft groot gelijk:o

Anders zou je hem naar jouw huis moeten halen?
Anders doe je het toch niet?
kan je beter vrijdagavond 4 uur oppassen en de rest van het weekend lol maken?

Nu je zegt dat het zo is gegaan zou ik het zeker niet doen…

ik krijg voor een dag op honden passen in mn eigen huis 10 euro.

Ik vind het een beetje raar, strax is die man een verkrachter en lokt tie je alleen maar met oppassen op z’n hond. Ik zou uitkijken als ik jou was!

HAHA, ik dacht dat er sontd Op een hond plassen :$!

Serieus?! Weird.

Edit: Haha! Ik las ‘mijn eigen honden’. Niet zo weird, laat maar. Doooom.