Weekend iets leuks doen, maar weet niet wat! :O

Hallo,

Ik en mijn vriend willen aankomend weekend iets leuks gaan doen maar we weten niet wat! we zijn nu bijna 2 jaar bij elkaar en hebben al veel leuke dingen samen gedaan zoals hotels, dagje amsterdam, bios, uit eten, feesten en noem het maar op…

Hebben jullie miss tips voor ons?
Hotel lijkt ons leuk, als er ook iets in het hotel te doen is!

xxxxx

Je kunt je zelf toch wel iets bedenken wat je samen kunt doen?
En tja, wat zou je in een hotel kunnen doen =_=

je hebt leuke hotels met sauna en jacuzzi op je kamer, of iets wat echt super romantisch is…

Ja, dan boek je dat toch.

ik vraag hier om tips, niet om een wijsneus!

Als iemand leuk hotelletje weet, zeg het!

weet ik 't, als je een hotel zoekt met een jacuzzi en sauna op je kamer wordt dat al snel super duur.

Laatst waren we naar koperen hoogte geweest in zwolle, erg leuk voor 100 euro van zaterdag op zondag 2 personen, met jacuzzi en stoombad op onze kamer! Maar willen nu ergens anders overnachten! Ik heb op vakantieveiling gekeken… maar zit niks tussen voor ons!:frowning:

Misschien kunnen jullie samen koken, ontbijtjes voor elkaar maken, naar de sterren kijken, naar een pretpark gaan, ballonvaren, fietsen, picknicken… Er zijn zoveel dingen om te doen, kijk gewoon op google of gebruik de zoekfunctie, dan vind je vast wel iets!

of je gaat weekendje naar centerparcs of landal ofzo, daar is altijd wel wat te doen.

centerparcs is best prijzig tog?

weet ik niet, ik ben daar nog nooit geweest. :grinning_face_with_smiling_eyes:

hahah, heb net gekeken en this best prijzig ja!

Door dit soort topics wil ik ook weer een vriend om leuke dingen mee te doen xD

Maar wil je echt een weekend weg of gewoon een dagje?
Voor een weekendje is Scheveningen heel leuk, vooral als het mooi weer is. Lekker aan het strand met leuke restaurantjes ed aan de boulevard, leuk om uit te gaan, vlakbij Den Haag (is weer leuk om te shoppen en ze hebben leuke musea als jullie ook cultuur willen doen). Ik heb daar een paar keer in het Bilderberg hotel gezeten, maar dat is geloof ik wel vrij prijzig… Maar er zijn ook nog zat andere hotels daar!

Voor een dagje kunnen jullie ook toerist in eigen omgeving spelen… Ga samen een stuk fietsen en onderweg picknicken, of wandelen in een mooi bos/park/natuurgebied in de buurt. 's Avonds samen koken, en dan geen groenten, vlees en aardappels maar maak er bijvoorbeeld een Marokkaanse avond van en eet met kussens op de grond ipv aan tafel…

Sorry, heb niet veel inspiratie :stuck_out_tongue: