weekend drama

heey,

ik en mijn vriend slapen altijd het weekend bij elkaar van vrijdag avond tot zondag.
alleen mijn moeder mist mij ook en wilt ook soms dat ik graag een keer thuis blijf, en tuurlijk ik snap haar helemaal.
alleen ik wil ook graag bij mijn vriend zijn. Ik dacht toen ga ik zaterdag-middag naar huis om met me ma tot aan t avond eten iets leuks te doen.
Vertel ik het tegen me vriend maar dan begint hij ook weer te zeuren.
Ik heb gewoon het gevoel dat iedereen aan mij loopt te trekken en barst dan soms in tranen uit want dan weet ik het allemaal even niet meer. Hebben jullie advies voor mij?

alvast bedankt!

Ik vind het vreemd dat je vriendje gaat zeuren als jij een keertje naar je moeder wilt. Hallo? Het is je moeder, hij moet gewoon accepteren dat je niet alleen voor hem, maar ook voor haar wel eens tijd wil vrijmaken. Misschien kan je zoiets doen als: om de twee weken ga ik een dagje naar mijn moeder (of juist meer/minder, net wat je zelf wilt) Op die manier is er duidelijkheid voor jou, je vriendje en je moeder.
Succes ermee :sob::muscle:

Je bent wel veel bij je vriend zeg, als je heel het weekend bij hem spendeert zonder thuis te zijn? Laat hem eens een keertje naar jouw thuis komen? Spreek af dat je enkel vrijdag op zaterdag bij hem blijft zodat je zondag iets met je moeder kan gaan doen?
Hoe oud ben je?