Oke, het zit dus zo. Ongeveer een halfjaar geleden leerden mijn vriendin en ik een jongen kennen. We vonden hem allebei leuk, maar daar maakten we meer grapjes over dan dat het echt serieus was.
Na een tijdje begon die jongen met ons allebei te flirten, uitdagende opmerkingen maken enz. Maar omdat hij een paar jaar ouder is, hebben m’n vriendin en ik het er op een gegeven moment over gehad dat de kans klein is dat het wat zou worden.
Op dit moment vond mn vriendin een andere jongen leuk, waar ze ook al meerdere keren mee heeft gedate en met wie ze gezoend heeft. Alleen het probleem is, dat ik die ene jongen (die we dus allebei eerder hadden leren kennen) nog steeds leuk vind, en mijn vriendin nog steeds met hem aan het flirten is ookal vind ze allang een andere jongen leuk, en ze weet dat ik die jongen waarmee ze flirt leuk vind. Ook laat ze het gewoon aan me merken dat ze met hem flirt, door smsjes naar me te sturen over die ene jongen dat ze bij hem is of dat ze met hem smst enzo.
Op dit moment irriteer ik me vreselijk aan mn vriendin, omdat ik het gevoel heb dat het voor haar een spelletje is om te kijken of ze die jongen kan krijgen, terwijl ik hem echt leuk vind… wat kan ik doen?