Wedstrijd - aanmelden nog mogelijk

Lieve Girlsceners!
Een leuke wedstrijd voor jullie! Allemaal meedoen en winnen natuurlijk!!

Wat houdt deze wedstrijd in?
Dit is een wedstrijd in van alles (en nog wat). Denk hierbij aan nail-art, tekenen, fotografie, DIY, schrijven… Vooral creatieve dingetjes dus. Er worden verschillende rondes gehouden waarin mensen punten krijgen en afvallen. Elke ronde heeft een ander onderwerp.

Hoeveel rondes zijn er?
Er zijn tien rondes. Later wordt er verteld wat het onderwerp is, de deadline etc. Bij elke ronde kun je maximaal 10 punten winnen. Een uitzondering is ronde 1.

Wat kun je winnen?
Helaas is er niet meer te winnen dan een applausje en eeuwige roem. Ook leuk, toch?

Hoeveel mensen kunnen er mee doen?
Er kunnen tien mensen meedoen. Ik zal hieronder een lijst plaatsen met mensen die meedoen. Als je op die lijst staat, ben je verplicht mee te doen.

Hoe kun je meedoen?
Als je hieronder een reactie achterlaat, zet ik je op de lijst en doe je mee!

Hoe kan ik mijn creatie laten zien?
Je stuurt in via note naar mij. Dit is zo zodat anderen dingen niet kunnen ‘‘pikken’’. Later zet ik alle inzendigen in een post.

Wat als de deadline voor mij niet haalbaar is?
Dat kun je me laten weten, dan kan ik de deadline eventueel aanpassen. Ook als iedereen al klaar is kan ik de deadline aanpassen zodat we sneller naar de volgende ronde kunnen.

Hoe kun je afvallen?
Als je het minst aantal punten hebt én als je kan afvallen, want bij enkele rondes kan je niet afvallen. Het aantal punten wordt zo snel mogelijk na de deadline bekend gemaakt. Je telt je punten bij je totaal aantal punten op.

Wanneer begint de eerste ronde?
De eerste ronde begint als het vol is. EDIT: we zijn begonnen op 1 januari 2014.

Hoelang krijg je voor elke ronde?
Voor elke ronde is dat verschillend. Voor sommige rondes heb je meer tijd nodig dan voor de andere.

Wanneer komt de uitslag?
Voor mij is het best veel werk om steeds alles aan te passen en te zorgen voor cijfers, foto’s, alles. Meestal vind de uitslag snel plaats, maar soms kan het langer duren. Je kan steeds aankomend weekend de uitslag verwachten. Ik ben ook een mens met een sociaal leven en veel te veel huis-, en leerwerk.

Kan ik nog meedoen als de wedstrijd al begonnen is?
Ja, dat kan. Je moet dan wel extra goed je best doen, want de rest heeft natuurlijk al meer punten!

Regels:
*Over de uitslag wordt niet gediscussieerd!
*Als je hebt gezegd dat je meedoet ben je verplicht mee te spelen tot je afvalt.
*Je mag de foto’s van anderen niet kopiëren.
*Je moet je houden aan het onderwerp.
*Je mag geen foto’s van internet gebruiken.

Lijst van mensen die mee doen:

1. Ability. - 17 punten - 1/2/3
  2. brightneonpink - 17,5 punten - 1/2/3
  3. Bellissima - 8 punten - 2/3
  4. Reneetje - 15,5 punten - 2/3
  5. CutieGirl - 8,5 punten -3
  6. pandabeer - 0 punten -

Mensen die er uit liggen:
  7. Flame
  8. Nonsume
  9. Anna Houwink
  10. Mildred
  11. xOhMyGosh
  12. Papillon
  13. Chihuahualover
  14. flowerseverywhere
  15. xxJustMexx
  16. Mildred
  17. Have Hope

Succes allemaal en laat een reactie achter als je meedoet!
Groetjes van Janne
PS: Heb je nog vragen? Laat een reactie achter!

Ronde 1: Leer elkaar kennen
Deze ronde is het makkelijkst. Vertel wat over jezelf, zodat anderen je leren kennen. Denk aan naam, hobby’s, school… Bij deze ronde kan niemand afvallen. Wel geef ik degene die het leukste stukje heeft geschreven 1 punt extra. Dit is anders dan normaal, dan geef ik iedereen maximaal 10 punten. Je stukje moet je mij noten, pas op! Niet in het gastenboek! Als ik je stukje gezien heb plaats ik een 1 achter je naam in de lijst, dit betekend dat je hebt ingeleverd. Na de deadline plaats ik alle stukjes in het topic en maak ik de winnaar bekend! Deadline: 15-01-2014. Succes allemaal!

UPDATE: Er zijn vijf mensen uitgegooid om zo maar effe te zeggen omdat ze niet inleverden. Daarom kunnen er weer vijf mensen meedoen DIE ZEKER WETEN DAT ZE INLEVEREN. Ze hoeven niet mee te doen met de eerste opdracht.

Ronde 2: Tekenen

In deze ronde komen je tekentalenten aan bod. Teken iets moois, het maakt niet uit wat. Je mag (kleur)potloden, pennen, stiften, houtskool etc. gebruiken. Je mag niet knippen, plakken en schilderen. Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel. Het gaat puur en alleen om het tekenen. In deze ronde valt er (helaas) iemand af. Ik geef maximaal 10 punten, degene met het laagst aantal punten valt af, de punten van de vorige ronde telt ook mee. Maak een duidelijke foto van je tekening en plaats die hieronder. Ik zet dan een 2 achter je naam, wat betekend dat je je tekening hebt ingeleverd. Deadline: 25-02-2014. Succes allemaal!

Ronde 3: Nail-art
In deze ronde moet je je nagels lakken. Je mag alles gebruiken: steentjes, fimo canes, dotting tools, rainstones etc. Je moet vijf nagels op de foto zetten. Die mogen nep zijn, maar je moet ze natuurlijk wel zelf lakken. In deze ronde valt er (helaas) weer iemand af, die met het minst aantal punten (de punten uit de vorig ronden tellen ook mee) valt af. Ik geef maximaal 10 punten. Maak een duidelijke foto van de vijf nagels en laat hem hieronder zien met een reactie. Als ik het zie, zet ik een 3 achter je naam in de lijst, wat betekend dat je hebt ingeleverd. Deadline: 01-04-2014. Succes allemaal!

UPDATE: Weer zes mensen eruit, omdat ze niet inleverden of omdat de foto niet zichtbaar was. We gaan nu gewoon verder met de mensen die er nog zijn, en er vallen dus een tijdje geen mensen meer af! :slightly_smiling_face:

Ronde 4: Fotografie
In deze ronde gaan we fotograferen. Het is de bedoeling dat je een mooie foto gaat maken en plaatst in dit topic. En ga alsjeblieft geen foto’s kopiëren van internet. Ik weet het, het is heel makkelijk om te doen. Maar ik vertrouw er op dat jullie zelf foto’s maken. Je mag wel de foto die je zelf gemaakt hebt photoshoppen. En ja, in deze ronde valt er niemand af. Ik geef maximaal 10 punten weg. Laat je foto hieronder achter, als ik hem zie plaats ik een 4 achter je naam in de lijst. Deadline: 01-06-2014. Succes allemaal!

UPDATE: Er is één mens uit. Ik hoop dat er uiteindelijk een stel gemotiveerde mensen overblijven en er een spannende strijd plaatsvindt. :slightly_smiling_face:

Ik doe mee.

Leuk dat je meedoet! Heb je op de lijst gezet. Nog meer mensen? :grinning:

Upje :flushed:

Ik wil ook wel meedoen :slightly_smiling_face: krijg je veel tijd (nogal druk enzo haha :cold_sweat: )

Ik doe ook mee:)

Ik wil ook wel mee doen!

Leuk!! :wink: Heb jullie er bij gezet!

Ik snap dat je het druk hebt, heb ik zelf ook, dus ik hou daar wel rekening mee :slightly_smiling_face:

ik doe ook mee (:

Super :grinning:

O okee, dan doe ik ook mee!!

Geweldig!! 't Zou mooi als we 1 januari kunnen beginnen. Dus mensen: MEEDOEN!! :grinning:

Leuk :slightly_smiling_face:

Ik doe mee! :slightly_smiling_face:

Ik wil ook wel meedoen :slightly_smiling_face:

ik doe mee! :slightly_smiling_face:

Wow, haha dan hoeven we er nog maar 2 :grinning:

Leuk!! :upside_down_face: Echt super!

ik doe mee!!