wedges combineren

een tijdje terug heb ik deze wedges gekocht, alleen ik kan ze niet combineren
ik ben 1.78 en ik lijk dan net zo’n lange slungel, haha
iemand tips hoe je ze gewoon voor doordeweeks kan combineren?
alvast bedankt!x

https://lh3.googleusercontent.com/-bg4ZK6BWYm8/TXJku8flZ2I/AAAAAAAAAJA/17l4FKO9ggw/s1600/887920s.jpg

Haha dat heb ik ook, alleen ik heb de zwarte. UP dus!

1.78 is juist een hele mooie lengte hoor. Dat wordt als ‘de perfecte lengte’ beschouwt. Gewoon doen!
Ik ken vrouwen van 1.87 die nog pumps dragen, dus dat van jou is echt geen ramp.

Gewoon dragen! Mooi lang is niet lelijk! :grinning:
Onder jeans, onder 5 euro rokje, trui, jurkje, kan met alles eigenlijk wel vind ik :slightly_smiling_face:

je kunt ze combineren met een panty+zwartbasic rokje of gewoon met een skinny broek toch :slightly_smiling_face:

^
ik heb ze al een keer gedragen met een panty en 5 euro rokje, alleen toen kreeg ik van die opmerkingen van dat m’n benen mega lang lijken

Oe ze zijn mooi! Misschien een lange jurk dragen.

Ik zou een jeans erboven persoonlijk niet echt leuk vinden door de kleur. Vind ze wel mooi trouwens! En lange benen zijn prachtig trouwens. Misschien een licht, wijd jurkje/hempjesjurkje met leren jasje en panty?

Ik heb ook een meisje gezien met zo’n zwart jurkje beetje zwierig een kort licht spijkerjasje erover en een grijze panty en die schoenen was erg leuk(: en indd. je ziet steeds meer langere vrouwen

waar heb je die gekocht :O?

Lange benen zijn juist mooi! Moet je trots op zijn :slightly_smiling_face:.

Misschien een donkere jeansbroek met een topje (misschien met een print erop) en dan een lichte blazer en ofcourse een paar sieraden.

thanks voor de tips :grinning:
ik heb ze bij de dolcis gekocht ze zijn van shick shoes.

Omg, die zijn zo leuk! :slightly_smiling_face:
Ik zou ze gewoon met een mooie jeans dragen (met gaten voor de edgy look!) en dan een simpel topje met een leuk vestje of blazer in de kleur van de schoenen? En dan wat simpele sieraden en zo’n leuke lange ketting.
(Geen idee of je er nu nog iets aan hebt trouwens, haha)