Wedges Alysa Mode

Hoi!

Ik heb even een vraagje over deze schoenen: hoe zien ze er in het echt uit? En valt de kwaliteit een beetje mee? Of heeft misschien iemand een aan-foto? :DDD

Via zoekfunctie vond ik het niet.

welke schoenen?
hahaa je bent de foto vergeten

^in ‘deze’ staat een link :’)

Maar ik heb geen flauw idee…

ooh haha dat hed ik niet eens gezien
maar ze zijn wel heel leuk in het echt, ik ken een meisje die ze heeft, maar meer heb ik niet voor je…

ze zien er wel mooi uit, maar in het taupe vind ik ze wel mooier :slightly_smiling_face:
UP

Ik vind dat alle schoenen van Alysa best goede kwaliteit zijn voor wat je betaald. Heb nu 2 paar in huis, en morgen komt als het goed is mijn 3e paar binnen!

oh die zijn leuk! weet niet hoe ze in t echt zijn

Volgens mij zijn de schoenen van Alysamode wel goed, heb er nog nooit echt klachten over gehoord!
En ja, wat wil je voor 22 euro…

^Dat is waar haha, maar als de zool na bv. één keer stappen loslaat, dan besteed ik die 22 euro liever anders haha :grinning:

Ik vind de schoenen van Alysa mode verschrikkelijk! Ik was verliefd op een paar op de site, maar ik besloot eerst in de winkel te kijken. Ze waren heel slecht afgewerkt, heeele lelijke stof, ze voelde aan als plastic. Bah. Natuurlijk is het logisch voor die prijs, maar ik vond ze zelfs voor zo’n lage prijs heeeeeel erg tegenvallen.

ik zag ze in de winkel staan, heel leuk zijn ze. had ze zelf bijna ook gekocht

gadsie net schoenen met een muurtje eronder:S:S

EHBAHHHHHHH. GETSIEEEE, IEEHHHHH.

ot;
Leuke schoenen! Geen idee hoe de kwaliteit is, sorry!

Dat heet sleehak of wedge -.-’

Ik dacht dat jij minder negatief ging doen :’)

Ik vind ze leuk =) Voor onder nette kleren enzo Ik heb ook zulke alleen dan met een normale hak.

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/178770

bij mijn alysa mode wedges laat de zool los, na ongeveer 4 dagen gedragen te hebben.

^welke heb je? En heb je misschien een aanfoto? :grinning: