weddenschappen met mn vriend

hee!

mn vriend en ik vinden het leuk om weddenschappen met elkaar te doen/te houden. we hebben al wel een aantal leuke dingen gedaan maar de inspiratie is een beetje op :'D hebben jullie nog leuke ideeën?

oh en aub geen lullige reacties, met dit is stom ofzeu (a)

xx

Naar een waarzegger. Degene die de “mooiste” toekomst heeft die wint

noem eens een voorbeeld van een weddenschap die jullie al bedacht hebben? :slightly_smiling_face:

haha ik herken het

mijn vriend en ik doen altijd, Als een van ons vraagt hoe laat is het/zal het zijn?
Dan roepen we altijd: NIET KIJKEN
en doen we beide een gok voor een euro bijvoorbeeld het is nu 13:24 en de ander zegt nee joh 13:13 en wie het echt goed heeft (DUS EXACT) dan alleen anders raken we te snel blut haha.

doen nog veel meer maar daar kom ik nu niet op… ik denk nog even

Wat voor soort weddenschappen doen jullie? Geef eens wat voorbeelden, dat is voor ons wat makkelijker bedenken als we weten in welke hoek we het moeten zoeken…

haha k doe dat ook altijd, van die spelletjes. Hoe laat het is, wie het het langst vol houd om geen kusje te geven, wie het langst niet aan de ander kan zitten, gewoon n beetje uittesten wie het eerst toe geeft. heel slecht eigenlijk, haha!

nou we hebben n keer gedaan wie t snelste 2 koekjes kon eten :'D (hij won >.<)
en ook n keer met drinken. en degene die t meest kon klagen zegmaar. en n keer met kietelen wie t het langste volhield om gekieteld te worden :slightly_smiling_face:

dat soort dingen (a)

ja precies meestal dat soort dingetjes :stuck_out_tongue:

wat leukk (l)
uhh, wie kan er de meeste marshmallows in zn mond proppen, en dan zeggen : ik hou van jou!
hhaa verder weet ik het ook niet d;

Awh, haha die hierboven is kei lief!

;d

Wie de mooiste liefdesbrief kan schrijven

die is echt suupercute (: zsm uitproberen ;p

meer! (:

^wel vertellen hoe het ging! d;

ben even voor je aan t brainstormen!
wie de meeste lieve koosnaampjes kan verzinnen, dus omstebeurt!
jij ; schatje
hij; lieverd
jij; mooierd
en ga zo maar door :slightly_smiling_face:

off wie het lekkerst kan koken, spreek af dat de een het voor+nagerecht doet, en de ander het hoofdgerecht!

haha jij hebt echt leuke ideeën ^

alleen is hij niet zo;n kooktalent denk ik dus dat gaat m niet worden :stuck_out_tongue:

thanx (a’)

hhaaah dat wordt dan vast afhaalchinees :stuck_out_tongue:

Dan ga je toch pannekoeken bakken ofzo? (:
Dat kan iedereen toch wel? XD

ik las wetenschappen met mn vriend. oeps

of cakejes versieren :grinning:

oeh cakejes zijn ook leuk! :grin: