weddenschap

mijn beste vriendin heeft mij afgelopen week verteld dat ze een jongen uit haar klas heeft gepijpt(daarna ook geneukt) voor een weddenschap en dat terwijl ze al anderhalf jaar een vriend heeft(!)
t ging dus zo: die jongen uit haar klas was een gewone vriend van haar waar ze weleens mee omging en die haalde met natuurkunde of scheikunde (weet ik ut) altijd 2en en 3en en hij zei tegen haar als ‘‘grap’’ dat als hij minstens een 6 haalde dat ze hem dan moest pijpen. en omdat ze dacht dat het nooit zou lukken zei ze gewoon een beetje lacherig van ja hoor is goed.
nou had die jongen dus een 7,8 gehaald en toen ze dus een keer bij hem thuis was herinnerde hij haar aan de weddenschap. en toen heeft ze het dus gedaan omdat ze haarzelf anders schuldig voelde en ze heeft toen ook meteen alles gedaan. ze zei tegen me dat ze het niet zo erg vond, maar ze verteld het niet haar vriend.
ik heb haar eerlijk gezegd dat ik het een hoerenactie vind en dat ze het op zijn minst moet vertellen aan haar vriend. ik zou het zelf nooit doen in ieder geval voor een weddenschap en al helemaal niet als ik bezet ben.

mijn vraag is dus:
kennen jullie ook iemand die dat heeft gedaan of toevallig jijzelf?
en wat vind je van zoiets?

Kuchsletkuch

ja, das een behoorlijke hoerenactie, en eh, dat was de vraag toch? :stuck_out_tongue:

ja en of jullie ook iemand kennen die zoiets heeft gedaan…

+1

Abnormaal o.0

Dat is idd, sletterig, hoezo zou ze zich er nou schuldig over voelen -__- ik neem aan dat hij het als een grap haar er aan herrinerde :"), jezus hoe oud is je vriendin?

Ze moet zich schuldig voelen tegen over haar vriend… Niet tegenover dat klasgenootje van haar :S

slet

dat lijkt me heel toevallig, ik neem even aan dat dit niet vaak gebeurt.

Kansloze actie.

Wat een slet. Haar vriend bedriegen door een weddenschap? Lame.

Wtf o_O
En nee, ik ken niemand die zo iets gedaan heeft…

Arme vriend van dat meisje.
En ja, ze is echt een ongelofelijke slet.