Wedden?

okee ik zit dus met een probleem:
Mijn vriendin is super verliefd op een jongen, Ik had hem zelf nog nooit ontmoet maar wel verhalen gehoord van andere mensen dat hij haar leuk vond maar dat hij het zelf ontkent. Ik had dus tegen haar gezegd dat ik wel achter kan komen of hij haar echt leuk vind. Maar nou heb ik hem dus ontmoet en ik vind hem zelf ook super leuk :flushed: wat moet ik doen? Ik heb zen nummer maar nog nooit naar gesmst. Maar moet er eigenlijk wel achterkomen van haar of hij haar nou leuk vind dus… wat moet ik smsen? Help pleas…

Je vriendin zag hem eerst, dus hij is voor haar.

Op de achtergond blijven.

Tenzij hij niets voor haar voelt, maar wel voor jou, want dan kan jij er niets aan doen Maar je moet het niet gaan pushen, dus zoals Godzilla zei, op de achtergrond blijven

Maar ze weet niet of die jongen haar ook leuk vindt want ze kennen elkaar niet. En als je dan weet dat je vriendin en hij wel contact hebben en je vrienden super verliefd is, dan moet je je er vooral niet mee gaan bemoeien en zelf een jongen zoeken.

Het zou best wel een naaistreek zijn als jij nu met die jongen aan gaat pappen, in de wetenschap dat je vriendin zo gek op hem is. Zoals Godzilla zegt, back up for now.

Ik heb dus met haar afgesproken dat zij hem mag hebben maar nu moet ik nog steeds achterkomen of hij haar leuk vind maar ik heb alleen zen nummer … moet ik dan gewoon smsne naar hem : hey vind je … leuk?
:face_with_raised_eyebrow:

Ik denk dat die vraag hem een beetje zou kunnen afschrikken.

Errr…
Ben ik de enige die de titel niet snapt? -.-

nee, 'k snap het ook niet.

Nu je het zegt… Ik snap die titel ook niet :’)

Oh gelukkig :’)
Maar ehm ja gewoon eerlijk tegen je vriendin zeggen, als je dat nog niet gedaan hebt.
En dan gewoon bij die jongen uit de buurt blijven, andersmans crushes (bah ik heb een hekel aan dat woord) is eigenlijk wel een beetje een no go.

oh, misschien bedoelt ze met die titel : ’ wedden dat mijn vriendin me meteen laat vallen als ik zo’n rotstreek uithaal =D?’

Geen sms sturen!
Heb vaak genoeg meegemaakt doordat de vriendin hem smste hij haar leuk ging vinden omdat ze zo aan de praat kwamen!