Webwinkel: wat zien jullie graag?

Okee, misschien een beetje een vage titel. Maar ik wil graag een webwinkel beginnen voor “erbij”. Ik wil jullie meningen en tips graag horen!
Dus wat willen jullie graag zien (denk aan welke producten)? En wat juist niet? Ik zat zelf te denken aan een accessoires webshop, maar wil miss ook kleding gaan verkopen. Moet alleen even kijken of het wel mogelijk is voor mij.

Dus kom maar op met die tips! :slightly_smiling_face:

Ik zou graag leuke sieraden zien, armbanden ofzo!

Leuke kleding, zoals leuke vestjes en shirtjes enzo.

Leuke kleding, accesoires enz.
Misschien make-up.

Sieraden of kleding die je nooit in winkels ziet liggen, dan kan je niet anders dan bestellen i.p.v in de stad halen. + Het is orgineel

Haha, ik moest best wel lachen. Daar heeft ze toch niks aan. xp

Qua sieraden dacht ik zelf aan zilver, studs, leer, multi-chain… Alles wat nu ‘in’ is. Riemen zijn misschien ook wel leuk, als ik jou was zou ik dan tailleriemen doen. Als je ook nog kleding gaat doet denk ik dat je een beetje naar blogs moet kijken, die meisjes dragen altijd wel ‘populaire’ kleding. Dus panterprintjes, leer, studs, military jackets, schoudervullingen, acid-wash jeans, veel zwart. Ik zou een beetje rondkijken op internet was nu in de mode is, dat verkoopt natuurlijk goed. :slightly_smiling_face:

Ja, dat verkoopt nu goed, en ik weet niet of jij het weet; de mode gaat razendsnel!
Ik zou juist wat leuke, basic dingetjes verkopen die niet zo snel uit de mode raken. Kettingen (met klokjes, medaillons, gekke hangertjes), armbanden (grote, kleine, bedeltjes, houten…), zoiets?
mitshetnietteduuris

Niet al te dure sieraden en tassen die wel van goede kwaliteit en mooi materiaal zijn. En dan bedoel ik niet meteen dat alles van echt leer of van goud ofzo moet zijn, maar wel dat bijv. de kleur niet van de ‘stenen’ van een armbandje af gaat ofzo. (: En misschien een paar beautyproducten die je niet of nauwelijks in Nederland in de winkel kunt kopen. (Queen Helene Mint Julep Masque, dan ben ik klant, haha.)

alweer eentje??
Nou goed, hier was dus ook een topic over van iemand anders, zoek die es op :grinning_face_with_smiling_eyes:

Inderdaad, alweer eentje?

Ga eerst maar info zoeken over Kvk nummers e.d want die heb je nodig. Ik koop niet via webwinkels.

leuke originele spulletjes die je niet vaak ergens anders ziet, zoals aparte accessoires enzo.
als het af is vertel dan even welke site het is, lijkt me leuk om te zien

nvm.

Excuse moi, ik houd niet alle topics bij en de zoekfunctie werkt blijkbaar ook niet perfect. Ik heb een ondernemer/manager diploma afgerond en daarom wil ik graag iets kleins hiermee gaan doen ;] Dus die opmerkingen met “alweer eentje” heb ik ook geen zin in. Ik zit hier al heel lang over na te denken en ben hier serieus over. En niet zo’n meisje wat denkt “oh, wat ben ik toch cool met mijn webwinkelidee”.