Webwinkel snowboards, vertrouwen of niet?

Voordat ik begin; dit topic is absoluut niet bedoeld als reclame!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een snowboard en heb nu deze site gevonden via Marktplaats: www.boardstock.eu
Ik heb een mailtje gestuurd over het betreffende snowboard of ik deze kon komen bekijken en hem dan eventueel kon kopen. Ik kreeg het volgende terug:

Het is mogelijk de set af te halen mits de betaling is voldaan.
Wij zijn namelijk importeur van aangeboden merken,zijn gevestigd op een industrieterrein in Breukelen waar wij geen verkoop aan particulieren mogen bedrijven
Het is ook niet mogelijk om bij ons te pinnen of contant af te rekenen.

Dus je bent van harte welkom op afspraak(mag ook 's avonds)maar we versturen het net zo lief door heel Nederland.

Ik hoor graag van je en onze werkwijze is bijgevoegd in een Word Document!

Voor vragen kun je mij altijd een mailtje sturen!

Wat zouden jullie doen? Is dit te vertrouwen? Op zich is het wel logisch dat je betaling vooraf moet doen, maar aan de andere kant gaat het wel weer om een flink bedrag.
Ik weet dus niet wat ik moet doen, maar wil het board graag hebben!

Kan overigens ook geen ervaringen van andere mensen vinden op internet, jullie wel?
Alvast bedankt!

Kan je niet vragen om eerst alleen te kijken naar het board? Ik zou nooit een board zomaar online kopen, je moet toch eerst kijken of die wel bij je past, juiste lengte etc…

Ik heb dat board al eerder in het echt gezien en qua lengte enzo zit het wel goed. Maar het is wel een goede reden om inderdaad eerst een kijkje te nemen!