Webwinkel hulp gezocht

Hey, ik ga binnenkort een webwinkel starten heeft er iemand al toevallig ervaring of tips voor een webwinkel/shop. En dan bedoel ik een beetje waar ik rekening mee moet houden en dat soort dingen.

Ook vraag ik misschien ideeën over de naam van de shop…

Wat ga ik er verkopen:

-nagellak
-make up

• nail art stuff (rhinestones,nepnagels,stickers,fimo)
    -sieraden
    -nailart/make-up boeken
    -kawaii spullen
    -kamer dingetjes
    -fake lashesss

IDK of dit echt hier bij hoort maar ja ik heb ook een beetje hulp nodig bij de layout en foto’s enzo dus als iemand daarvoor tips heeft zijn die mega welkom

Thanks a lot alvast

Waar bouw je je winkel mee?
Enige wat ik kan aanraden is gebruik geen standaard ‘builder’ maar ga voor iets professionelers met eigen domein etc. Ik zou zelf nooit iets kopen met een ‘mijnwebwinkel.nl’ domein bvb.

Ik heb zelf een webshop, die ik hier niet ga delen omdat ik dat een vorm van reclame vindt maar als je hem wil vinden dan kun je op mn bloglink klikken en dan naar shop gaan :wink: Ik heb hem zelf gebouwd met wordpress+woocommerce, betaalmodule ligt bij icepay.

Foto’s maak ik met een mini fotostudio en een spiegelreflex camera maar daar ben ik ook nog niet zo’n ster in. Zijn wel genoeg youtube filmpjes en artikelen over te vinden op internet :wink:

En een naam is heel persoonlijk dus dat zou je zelf moeten bedenken.

Oh super bedankt ! Ik wil indderdaad wel met een betaald domein beginnen aangezien ik zelf ook nooit iets zou kopen bij zo’n mijnwebwinkelding. Ik wil ook graag zelf foto’s maken en dat is dus wel een erg handige tip die fotostudio!!!

Thanks a lot