Websites voor design?

Weten jullie misschien of er websites of bepaalde programma’s (online) zijn waarmee je kleding kan ontwerpen? :slightly_smiling_face:

Ik ken alleen die je moet betalen dus upje voor jou

Enkel waar je voor moet betalen? dat is jammer >_<
Ik heb een soort van 3D avatar website gevonden waar je kleding en accessoires kan ontwerpen. Het is best leuk :slightly_smiling_face: (Frenzoo)

Haha, wat is jouw ztylist op frenzoo Leila? volgens mij heb ik je daar al heel vaak gesproken maar hier mag je het er schijnbaar niet over hebben geloof ik want dan krijg je gelijk een waarschuwing (in tegenstelling tot polyvore :crazy_face: ). Spreek je daar wel. x frenzoogirl (fashiongirl op frenzoo trouwens)

Koop een boek? ‘Mode illustreren’ is niet zo duur volgens mij.

tuurlijk, je kan veel leren uit een boek maar ik wil mijn ontwerpen graag laten zien aan andere ontwerpers en hun mening horen. ik wil ook zien wat voor stijlen andere ontwerpers maken en gebruiken. dat krijg ik niet uit een boek. het leuke van dit soort sites is juist dat je het kan delen.

Je kan ze ook gewoon tekenen en inscannen, pesoonlijk vind ik dat persoonlijker. Die laatste zin klinkt raar

Je kan ze ook scannen/fotograferen en uploaden? Maar dan zou je op DeviantArt of Flickr moeten zitten.

Desnoods kun je tips uit dat boek ook toepassen op zo’n site. Je kennis toepassen.

zoek ik nou ook !! :grinning:

doe ik als ik me verveel :angel:

www.looklet.com
frenzoo idd wat hierboven word gezegd alleen snap ik dat niet zo goed
ook kan je nikes//allstars en andere schoenen ontwerpen
moet je even googlen :wink:
succes !!