Website maken

Wat zouden jullie van een leuke meiden website vinden ?

leuk. Als het een leuke meidenwebsite wordt wel ja.

Wie zou er mee willen werken aan een meiden website ?

umm, ja ik wel

als ik nog tijd overheb dan wel ja.

Leuk :slightly_smiling_face: aleen ben ik niet zo goed in html :cold_sweat:

lijkt me leuk :relieved:

Ooh… Lijkt me leuk… Ben ook wel handig in computers :cyborg:
Schrijf maar berichtje in me GB als je me nodig hebt :grinning:

leuk wie zou er allemaal mee willen doen en dan ook echt serieus

1.-strawberrykid
2.-
3.-
4.-
5.-
6.-
7.-
8.-
9.-
10.-

leuk wie zou er allemaal mee willen doen en dan ook echt serieus

1.-strawberrykid
2.- kissable_
3.-
4.-
5.-
6.-
7.-
8.-
9.-
10.-

Vraagje, wordt de site dan ook GOED ge-HTML-t? (niet zo’n standaard kindertent website etc.)
En ook GOED ontworpen (gebruiksvriendelijk, makkelijk te navigeren, prettige kleur combinaties etc)?

Hay,
Ik heb er net 1 gelanceerd…
Hij is ongeveer anderhalve week oud.

Als jullie willen kunnen jullie mij er wel mee helpen.
Je kan je dan aanmelden en een PBtje sturen naar: Feey
Om te zeggen dat je mee wilt helpen aan de site…
www.mode-meisjes.nl

Hint voor jullie als jullie het niet willen. Een site bouwen kost ten eerste geld elk jaar ongeveer 75 euro en vergeet alle bijkomende kosten niet als je dingen upload

als ik jou was zou ik de beginpagina zo maken dat hij wel op het hele scherm past want ik kan de helft maar zien en moet opzij scrollen om op je site te komen… en ik zou er wat meer opzetten als alleen een forum waar je je voor moet registreren, de meeste mensen registreren niet meteen ergens als ze eerst niet eens kunnen zien wat het is. niet gemeen bedoeld ofzo maar aangezien je er wel voor betaalt enzo en volgens mij ga je zo niet veel bezoekers krijgen ^^’

een website maken hoeft helemaal niks te kosten als je maar een gratis host hebt:P
misschien moet je dat eens overwegen;)

en idd je welkomspagina past er niet op:P

verder ziet het er super leuk uit;)

Als ik jou was zou ik maar eens een andere host gaan zoeken dan.
Mijn vorige host kostte 1 euro per maand, alleen voor de sitenaam, en de rest van mn website maakte ik gewoon volledig gratis op freewebs.
Ik vind je site er erg slordig uitzien trouwens… Het beginplaatje ziet er heel onprofessioneel uit, en is veel te groot. Verder is het ook alleen maar een forum?

oke als het wel echt goed word
zonder ruzie en mensen die er toch niks
aan doen doe ik mee :grinning:

Ja, je kan inderdaad een gratis host hebben, maar dan kan je niks uploaden… en alles wat andere mensen uploaden gaat je geld kosten :slightly_smiling_face:

Zoals ik eerder al gezegd heb, deze website is pas een paar weken online? Hoe lang denk je dat het duurt een goede website te bouwen?

Dat is niet waar.
Je hebt echt een hele slechte host gevonden dan.
Ik maak trouwens een goed opgezette website in 2 dagen.
Waarin de frontpage er wel normaal uitziet, dusja.
Zoveel heb je niet eens gedaan aan die website, het is een forum en een frontpage, daar doe ik nog geen 10 min over?