Website make up Help!!!!

Ik moest een website maken,die heb ik over make up gemaakt aleen nu heb ik 2 vragen aan jullie en please help me, want geen idee waar ik anders naartoe moet!!!

Ik moet een leuk welkomsttekstje als hooi leuk dat jullie hier kijken blablabalba,daarbij moeten jullie weten dat ik iets vertel over mascara lipglodd oogschaduw en make-up merken.

&&&&&

Ik kan letterlijk nergens wat vinden over lipgloss iemand een site (graag hele site vermelden) + of een filmpje van lipgloss hoe je t opdoet en dergelijke

PLEASE HELPPPPPP want t moet morgen af zijn!!!

up?

Eh, youtube?

sorry maar kun je nou echt zelf geen filmpje over lipgloss vinden?
ik denk dat youtube uitpuilt van “lipgloss tutorials”!

-

je moet een website maken? hoezo?

hihi, ben nogal nieuwsgierig :’)

^Huiswerkopdracht, I guess?

Maar nogmaals, op youtube zijn er echt veel filmpjes hoor.

www.misslipgloss.nl ? :grinning_face_with_smiling_eyes:

aparte opdracht dan. ;p jammer dat ik dat nooit hoefde te doen op school, vind het wel een leuke opdracht. (:

OT: je kunt ook zelf lipglos kopen (hoeft niet duur, gewoon een budgetmerk) en daar iets over schrijven? of is dat niet de bedoeling van je website?

oh hehe, het moet morgen al af zijn. :’)

succes iig!

Maar het moet voor morgen al af zijn, dus dat kan al niet.

Trouwens, hoezo begin je er zo laat mee? Want ik geloof niet dat je in 1 dag een website moet maken :’) *sorry als het echt zo is, haha*

oh haha, damn je was te snel met reageren :’’)

Ik ben een tijd ziek geweest en wegens omstandigheden(oom die nog een paar dagen te gaan heeft wegens darmkanker) wist ik t niet helemaal nou is t wel eerder opgegeven maar wistikv eel voor morgen…en tis egt dood ditt iemadn nog een leuke welkomstekst,ben egt niet in de stemming

Juist. Een filmpje over lipgloss opdoen. Zie het al voor me.

“Kijk, dit is lipgloss. En meestal heeft het een draaidop. Dan zit er een soort stokje met een sponsje. En daar zit lipgloss op. Lipgloss is een beetje plakkerig, maar dat hoort zo. Dan neem je dus dat sponsje en dat zet je op je lippen en dan ga je zeg maar een beetje heen en weer. Kijk! Mooi he”

Ik denk dat je leraar dat echt wel snapt als je dat uitlegt.

idd.
Zeg gewoon tegen je leraar wat je situatie is en dan krijg je vast wel uitstel/laat hij de opdracht vallen.

Nee, ik heb niks verteld want kreeg de kans niet wat een zak…

Als hij niet luistert, moet je naar je klassenbegeleider gaan. Het is echt genaaid als je het toch moet maken.

Een website is niet in één dag gemaakt hoor!

een filmpje over hoe je lipgloss opdoet … hmm.
naar mijn idee kan je dat maar op één manier opdoen of niet? :smirk: