Website beginnen

hey,:smiley:
zou iemand met mij een website willen beginnen:D?
Ik zou dit graag willen omdat ik een professonieel website programma ervoor heb. en omdat het mij leuk lijkt, en omdat het een bezigheid is voor in de vakantie enzovoort,
heeft iemand iedeeén.
zoals onderwerp + wie zou willen helpen :grinning:?
Xx

Ik heb zelf nu een site GlamorousxGossip en dit is een echte meidensite enz. dus ik zou zeker een kijkje gaan nemen,
maar ik wil best meewerken aan een site, maar hoe wil je dat dan gaan en waarbij? Ikzelf vind het leuk om over meidendingen enzo te schrijven, dus…

Ik niet, kheb zelf een site waar ik genoeg tijd aan besteed. :laughing:

Okee ja precies
maar ik moet inloggen voor die site?:stuck_out_tongue:
Maar ik zou een kijkje nemen, maar als je het leuk vind om artikelen te schrijven ben je altijd welkom

Ik wil je best helpen hoor! Maar alleen weet ik niet of ik het nog kan. Eerst kon ik dat wel enzo, maar ik heb het al heel lang niet meer gedaan!

ik wil wel:D

Okee leuk, en wat zouden jullie willen doen.
schrijven? zoals artikelen ofzo
xx

wat kan je nog meer doen dan?

Ik denk dat artikelen het beste is. Ik weet niets anders

Begin een shop… nee ff serieus, ik heb zelf al mijn handen vol aan sites, onder andere een webshop.
Maar veel succes dan! :ok_woman:

Je moet voor mijn site je aanmelden, maar das gratis hoor :stuck_out_tongue:

Ik heb mn eigen sites en ben tegenwoordig ook bezig voor andere mensen professionele sites te maken, dus sorry ^^ Maar veel succes

Ik heb een berichtje op je profiel achtergelaten :wink:
het lijkt mij wel leuk!

mij lijkt het ook leuk

Kunnen we niet met een groep meiden een website beginnen?

Leek idee:P

lijkt me echt heeeeeeel gaaf :slightly_smiling_face:
die technische dingen niet zo ;p maar om al die artikelen te schrijven lijkt me echt zo gaaf :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

Het lijkt me wel lauw om met veel mensen een site te maken!

mij ook wel!

ben ook niet goed in dat techische maar denk wel dat ik dat soort dingen snel leer