Webshops met ideal

Hooi:)

Ik mag van mijn ouders wel via internet bestellen, maar alleen via mijn eigen rekening. Ik kan dus alleen met ideal betalen. Bij de meeste leuke webshops die ik ken zoals asos, new look, topshop etc kan je niet met ideal betalen. Dus weten jullie misschien nog leuke webshops waar je met ideal kan betalen?:slightly_smiling_face:

Ik ken er wel 1… :stuck_out_tongue: (zie signature)

Bij H&M kan je ook via acceptgiro betalen en dus ook via je eigen rekening :slightly_smiling_face:

Up :grinning:
Want wij hebben ook alleen iDeal en Rabobank …

Maar H&M is zo’n standaard site haha:P

Ja dat is waar… Waar ben je naar op zoek dan?

ik verkoop Vintage laarzen) zie handtekening.

Verkoop ook altijd via ebay, das ook vaak overschrijven.

Naar een iets minder bekend merk, waar niet iedereen in rond loopt:) En niet te duur.

O zou ik ook wel willen weten ja.

Is het bij F21 ook alleen iDeal? Anders zou ik het niet weten, sorry.

Ik weet er ook wel een… mijn eigen webshop ZoYou.nl :wink: Deze webshop heb ik samen met mijn moeder opgezet, we verkopen unieke kleding met vooral veel strikjes, bloemetjes, ruffles etc. Weet niet of dat is waar je naar op zoek bent?

Ja, waar kan je mee betalen bij Forever21 ?
en bij Lush kan je ook met iDeal betalen (zeepjes, etc)
En bij boozyshop.nl ook met iDeal (make up)
en volgens mij kan je bij Bonprix.nl (kleren) ook met iDeal betalen .

Forever21 is buitenlands, dus ik neem aan dat je daar niet met ideal kan betalen.
Maar verder heb ik nog gevonden:

http://www.alysamode.nl
http://www.shick-shoes.com/Home.aspx

Zie signature.

^ Jij moet echt ophouden met al die reclame, Jezus

Je kan ook met Paypal betalen via je eigen rekening.

het is niet Piece oorbellen, maar Peace. En is het niet meer Dress like a queen, aangezien het alleen vrouwen sieraden zijn? :wink:

Ik mag geen paypal. Mijn vader vind het niet te vertrouwen doordat deze week een artikel in de krant stond over een veiligheidslek voor mensen met een ing rekening. Die kon zo leeggehaald worden.

Dat was mij niet eens opgevallen, maar nu je het zegt… :grinning:

up:)