Webshops en bedrijven op girlscene

Ik zie steeds vaker webshops en andere bedrijven posten op girlscene. Met hun bedrijfsnaam als username posten ze ook voornamelijk dingen die met hun bedrijf te maken hebben. Neem nu Kenzaa bijvoorbeeld.

Ik dacht dat dit soort dingen niet toegestaan waren hier?
Kenzaa heeft wel 100+ posts, waarom zijn die nog niet geband?

Anders ga ik ook lekker gratis reclame maken voor mijn bedrijf.

Niet alleen bedrijven, ook bloggers.

Ik heb in het verleden meerdere malen ‘leden’ gereport die puur en alleen posten om reclame te maken. Ook de gehele website url als username etc. Ze posten dan ook bijv in een topic van een merk: “dit merk is zo fijn”, en verder niks.

Er wordt niks aan gedaan, ik vind het ook heel irritant.

Nouja ik vind het prima als je je blog deelt in de daarvoor bestemde topics en hem (zoals ik dus) in je onderschrift hebt staan maar draag verder ook wat bij aan het forum, het is geen ‘reclamescene’ hier.

Dat viel mij inderdaad ook veel op! En ook die engelse linkjes plaatsers… verschrikkelijk irritant, en die mensen die steeds dat cash4girls oid neerzetten, zodat ze geld krijgen, doe dat lekker in je sign, en niet in elk bericht.

misschien betalen die mensen girlscene ervoor
dat zie ik de redactie nog wel doen tbh

Ja valt mij ook op. Dat is pure linkbuilding want Girlscene is denk ik wel een belangrijke site in google en als je dan hier een linkje met een zoekterm erachter hebt is dat wel bevorderlijk zeg maar. Al ziet Google het ook als spam haha.

Ben bang dat het enige dat we kunnen doen, rapporteren is. Mods doen hun best natuurlijk.

Klopt wat Sous zegt idd. Op de Homepage kunnen we er gewoon niks aan doen, maar accounts op het forum wel. Meld het ook asjeblieft als je zo’n account ziet, want dan kunnen we er inderdaad wat mee! :slightly_smiling_face:

Er was laatst een keer een verkooptopic van een bedrijf dat producten voor wittere tanden aanbood. Ik heb dit toen gemeld, maar er werd juist gezegd toen dat het wel mocht?